خبرگزاری کار ایران

بیاتلو: هدف ماشین سازی جوانگرایی است / قسمت نبود که برنده باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۴۰۶

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال تهران گفت:

به گزارش خبرنگار روزشی ایلنا، وحید بیاتلو در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: ما نسبت به تیم استقلال شناخت خیلی خوبی داشتیم و در این دو روزی که زمان داشتیم در واقع خیلی خوب کار کردیم و تمام آن نقاط قوت آنها را بستیم و فکر می‌کنم تا دقیقه 70 خیلی هم خوب بازی کردیم ولی نیمه اول یکی دو موقعیت داشتیم.

او ادامه داد: آنها هم در نیمه دوم به آن شکل موقعیتی نداشتند ولی در اینگونه بازی‌ها اختلاف همان بین بازیکنان مشخص می‌شود که بازیکنی همانند میلیچ آنگونه گل می‌زند و دروازه‌بانی مانند رشید مظاهری تعیین کننده بازی می‌شود. ما در 30 دقیقه آخر بازی بازی را در دست داشتیم و خطر هم ایجاد کردیم. قسمت نبود که برنده باشیم و باید بیشتر کار کنیم تا تیم ما پیشرفت کند.

بیاتلو درباره اهدافش به عنوان یک سرمربی جوان اظهار داشت: بالاخره باید یک هدفی داشته باشید؛ نمی‌شود که هم جوانگرایی کرد و هم کم هزینه کرد اما در مقابل به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود و یا جایگاه بالای جدول را در نظر داشته باشید. نمونه‌اش تیم سایپا بود که سال گذشته به سختی در لیگ برتر بود. هدف ما جوانگرایی بود و چیزی که از ما خواستند با هزینه خیلی کم و شاید از تیم‌های لیگ یکی هم کمتر، 16 بازیکن بومی منطقه آذربایجان داریم. چند هدف مختلف داریم اما پیشرفت تیم لحظه به لحظه از بازی اول لیگ احساس می‌شود. به نظرم تیم ما روند رو به رشدی دارد و علاقه داریم که بهتر شویم تا شرمنده طرفداران ماشین سازی نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز