خبرگزاری کار ایران

بیاتلو: استقلال وارد حاشیه شد اما آینده واقعا خوبی دارد / من و بازیکنانم عاشق ماشین سازی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۶۸۱

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال گفت: ا شناخت کاملی از استقلال داریم و کاری به بازی گذشته‌شان نداریم. تیم ما هم که خب کلا دگرگون شده. زمان بر است که تیم‌مان را از نو بسازیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وحید بیاتلو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: به نظرم تمامی بازی‌های لیگ سخت است و هر کدام از آنها حکم یک فینال را دارد. بازی‌های غیرقابل پیش بینی هستند چون فوتبال نسبت به گذشته تغییر کرده است. تاکتیک، کیفیت بازی، سرعت و به روز شدن سرمربیان کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. هیچ تیمی از قبل بازنده نیست.

او درباره حریف فردای شاگردانش گفت: تیم استقلال در 20 دوره لیگ برتر چه در جام آزادگان استقلال همیشه مدعی بوده و نفرات خوبی داشته. ما شناخت کاملی از استقلال داریم و کاری به بازی گذشته‌شان نداریم. تیم ما هم که خب کلا دگرگون شده. زمان بر است که تیم‌مان را از نو بسازیم. فوتبال یک پروسه سخت و زمان‌بری است که ما هم سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم. مطمئن هستم تیمی که جمع کردیم و ساختیم آینده درخشانی خواهد داشت؛ چه از نظر تیمی و چه از نظر انفرادی. افرادی که با ما کار می‌کنند شک نکنید که در آینده جزو بهترین‌های فوتبال ما خواهند شد.

بیاتلو در پاسخ به این سوال که یحیی گل محمدی در هفته گذشته از کیفیت چمن ورزشگاه آزادی انتقاد کرده بود، گفت: ما هیچ اطلاعی نداریم چون تمرین نکردیم. ولی خب طبیعتا شاید این هفته بهتر شده باشد. آن نظر آقای گل محمدی بوده است.

او در خصوص غیبت تماشاگران در بازی‌ها گفت: به نظرم فوتبال همیشه با تماشاگران بهتر است و بودن تماشاگران به نفع تیم جوان ما بود و انگیزه آنها را بیشتر می‌کرد اما به دلیل شیوع این بیماری تماشاگران نیستند و اگر بودند قطعا بهتر بود. 

سرمربی ماشین سازی همچنین درباره مسائل حاشیه‌ای که برای مربیان در هفته‌های اول پیش آمده گفت: شاید یکسری مسائل داوری یا مربیان جوانی که مثل ما آمدند عمده مشکل اینجاست که انتظارات بالاست و مربیان نسل جدید باید پاسخگوی هواداران و مدیران باشند. به نظرم لیگ جلوتر برود و کیفیت عملکرد داوران بهتر می‌شود. این عمدی نیست اما به نظرم عمده این مشکل جوان بودن مربیان و فشاری که روی آن وجود دارد، است. 

او در پایان هم درخصوص تیم استقلال افزودک استقلال از نظر فردی تیم کاملی است که در هر پست تقریبا دو بازیکن کامل دارد. یک مقدار وارد حاشیه شدند اما من واقعا آینده استقلال را خوب می‌بینم، با وجود آقای فکری و بازیکنانی که دارند. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و شک نکنید که بازیکنان ما بازی خیلی خوبی را به نمایش می‌گذارند. امیدوارم یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم و آن را به قدیمی‌ترین تیم آذربایجان تقدیم کنیم. امیدواریم نتیجه هم به نفع ما باشد که آنها را خوشحال کنیم. استقلال و ماشین جزو تیم‌های ریشه دار فوتبال هستند. من و بازیکنان‌مان بدون بزرگ نمایی عاشق این تیم هستیم و برای پیراهن سبزی که برتن می‌کنیم می‌جنگیم که نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز