خبرگزاری کار ایران

با امضای طوماری صورت گرفت:

حمایت قاطع کارگران معدن چادرملو از نماینده اخراجی‌شان

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۱۴

«کارگران شرکت معدنی چادرملو با امضای طوماری حمایت خود را از دبیر انجمن صنفی کارگری این معدن که اسفندماه اخراج شده بود، اعلام کردند.»

کارگران شرکت معدنی چادرملو با امضای طوماری حمایت خود را از دبیر انجمن صنفی کارگری این معدن که متعاقباعتصاب یک ماهه کارگراندر سال گذشته اخراج شده بود، اعلام کردند.

در این طومار حمایتی که در اختیار ایلنا قرار گرفته است، ۶۵۶ نفر از کارگران پیمانی معدن چادرملو از هیئت مدیرهٔ این شرکت خواسته‌اند تا ‌‌نهایت سعی و تلاش خود را در جهت ابقاء و زمینه سازی برای ادامهٔ همکاری بهرام حسنی‌نژاد به کار گیرند.

منابع کارگری ایلنا در معدن چادرملو گزارش داده‌اند روز یکشنبه(۲۳ آذر) تجمع اعتراض آمیزی نیز از سوی کارگران این معدن در اعتراض به شایعه انتخاب دبیر جدید انجمن صنفی کارگران این معدن برگزار شده است.

گفته می‌شود صد‌ها نفر از کارگران شرکت معدنی چادرملو در این تجمع اعتراضی شرکت داشتند. به گفتهٔ کارگران، در شرایطی که حکم تبرئهٔ آقای حسنی‌نژاد به تازه گی صادر شده و کارگران از این خبر خوشحال هستند اما به نظر می‌رسد بازگشت آقای حسنی‌نژاد منتفی شده و قرار است دبیر جدیدی برای انجمن صنفی انتخاب شود.

پس از شنیدن این خبر حدود۶۰۰ نفر از کارگران چادرملو در تجمع اعتراض آمیزی خواستار ابقاء بهرام حسنی‌نژاد در سمت دبیری انجمن صنفی کارگران چادرملو شدند.

این منبع آگاه اضافه کرد: به محض اینکه حکم تبرئهٔ آقای حسنی‌نژاد صادر شد آقایان به فکر افتاده‌اند دبیر جدید انتخاب کنند. در حالی که کارگران همواره حمایت قاطع خود را از حسنی‌نژاد به عنوان نماینده‌شان نشان داده‌اند.

شایان ذکر است این طومار در اختیار واحد حراست معدن چادرملو، بازرسان انجمن صنفی کارکنان آسفالت طوس، مدیریت مجتمع صنعتی چادرملو و مدیریت شرکت آسفالت طوس قرار گرفته است.

.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز