خبرگزاری کار ایران

کارگران واگن پارس به اعتصاب یک هفته‌ای پایان دادند / ادامه توقف تولید

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۶۸

«نزدیک به ۹۰۰ کارگر واگن پارس که بعد از یک هفته اعتصاب و در پی پرداخت بخشی از مطالباتشان قصد داشتند از صبح امروز(دوشنبه ۱۴ مهر) تولید را از سر بگیرند با کسری مواد خام و قطعات مواجه شدند.»

تولید در کارخانه واگن پارس اراک به دلیل کسری مواد خام و قطعات برای دهمین روز متوالی متوقف ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نزدیک به ۹۰۰کارگر واگن پارسکه بعد از یک هفته اعتصاب و در پی پرداخت بخشی از مطالباتشان قصد داشتند از صبح امروز(دوشنبه ۱۴ مهر) تولید را از سر بگیرند با کسری مواد خام و قطعات مواجه شدند.

بر اساس این گزارش، کارفرماپیش از تعطیلات عید قرباننیمی از حقوق یک ماه را به کارگران پرداخت کرده بود، آنهم در شرایطی که کارگران حقوق سه ماه گذشته را طلبکارند.

یکی از کارگران در تشریح علت تصمیم کارگران برای پایان دادن به اعتصاب به خبرنگار ایلنا گفت: اعضای شورای اسلامی کار با کارگران صحبت کرده و آن‌ها را متقاعد کردند به سر کار بازگردند و مطالباتشان را از طریق شورا پیگیری کنند.

او افزود: کارگران گمان می‌برند تداوم اعتصاب به زیان آنان و کارخانه است چرا که مدیران این واحد تولیدی موقتی هستند و بعد از مدتی از کارخانه می‌روند.

گفتنی است نزدیک به ۹۰۰ کارگر واگن پارس اراک هفته گذشته در اعتراض به تعویق سه ماهه حقوق از ابتدای تیر ماه امسال دست از کار کشیدند.

کارگران واگن پارس یکبار دیگر درماه گذشتهدست از کار کشیده بودند اما اعتصابشان به دنبال توافق نمایندگان کارگران با کارفرما و فرماندار پایان یافته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز