خبرگزاری کار ایران

در نامه شماری از روحانیون بافق اعلام شد:

اعلام حمایت از مواضع امام جمعه بافق در جریان اعتصاب کارگران

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۳۶۱

نزدیک به ۵۰ روحانی در بافق در نامه‌ای خطاب به رئیس سیاست گذاری ائمه جمعه از مواضع حجت الاسلام «جواد سلیمانی»، امام جمعه این شهرستان در اعتصاب اخیر کارگران معدن سنگ آهن بافق حمایت کرده‌اند.

نزدیک به ۵۰ روحانی در بافق در نامه‌ای خطاب به رئیس سیاست گذاری ائمه جمعه از مواضع حجت الاسلام «جواد سلیمانی»، امام جمعه این شهرستان در جریان اعتصاب اخیر کارگران معدن سنگ آهن بافق حمایت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این روحانیون با اشاره به برخورداری شهرستان بافق از سرمایه‌های مادی معادن آهن گفته‌اند با وجود این موهبت الهی، مردم از کمترین امکانات ساختاری در این شهر محروم بوده‌اند و رنج این محرومیت‌ها سال هاست که مردم شهر را آزرده خاطر کرده است.

نویسندگان این نامه در عین حال با اعلام حمایت از حجت الاسلام «جواد سلیمانی»، امام جمعه بافق به دلیل پیگیری مطالبات کارگران معدن سنگ آهن این شهرستان گفته‌اند تا رسیدن به نتیجهٔ مطلوب، آقای سلیمانی را همراهی می‌کنند.

این روحانیون در پایان حجت الاسلام سلیمانی را فردی انقلابی، با سابقه مبارزاتی قبل از انقلاب از زندانیان سیاسی آن دوره توصیف کرده‌اند که همواره دغدغهٔ حل مشکلات مردم را دارد و از احیای حقوق مردم کوتاه نمی‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز