خبرگزاری کار ایران

محمدی نماینده مردم قزوین:

۵۰۰ کارگر فرنخ، مه نخ و نازنخ بازنشسته می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۷۱

دغدغه نمایندگان استان حل مشکلات جامعه کارگری است و جلسه‌های مختلفی با وزرا، معاونان رئیس جمهوری و وزارتخانه‌ها و کمیسیون‌های مربوطه در مجلس برگزار کرده‌ایم.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: دغدغه نمایندگان استان حل مشکلات جامعه کارگری است و در همین خصوص جلسه‌های مختلفی با وزرا، معاونان رئیس جمهوری و وزارتخانه‌ها و کمیسیون‌های مربوطه در مجلس برگزار کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار «داود محمدی» در نشست خبری با اشاره به مشکل کارگران فرنخ، مه نخ و نازنخ گفت: با معاون برنامه ریزی رییس جمهوری و سازمان تامین اجتماعی جلسات متعددی برای حل مشکل و پرداخت مطالبات این کارگران برگزار شده است و اعتبار لازم در بودجه امسال دیده شده است و مشکل نزدیک به ۵۰۰ نفر از کارگران واحدهای یاد شده مرتفع شده و آنان بازنشسته می‌شوند.

وی همچنین با اشاره گزارش تشکل‌های کارگری مبنی بر امکان تعطیلی ۷۸ واحدهای تولیدی در آستان سال جدید، خاطرنشان ساخت: اگر این ۷۸ کارخانه مشکل جدی پیدا می‌کردند؛ حدود ۹ هزار نفر در آستانه بیکاری قرار می‌گرفتند با هماهنگی مسایل بانکی و بدهی‌ها حل شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس با اظهار اینکه مدیریت جهادی برای پیشبرد اهداف با عزم ملی و همگانی ثمر بخش است و به نتیجه می‌رسد گفت: در استان قزوین سالانه باید ۶۶۰ میلیون ساعت کار شود که در قزوین تنها ۴۸ میلیون ساعت کار انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز