خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت:

تجمع کارگران پلی اکریل برای استقبال از همکاران آزاد شده

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۵۲

چکیده: ‌ «۵۰۰ کارگر پلی اکریل اصفهان ساعت ۱۰ صبح امروز(۱۸ آذر ماه) به منظور استقبال از ۴ کارگری که در دور دوم اعتراضات کارگران بازداشت شده بودند رو به روی مسجد کارخانه تجمع کردند.»

چهار کارگری که درجریان اعتراضات اخیر کارگران پلی اکریل اصفهان بازداشت شده‌بودند صبح امروز در میان استقبال همکارانشان در محل کار خود حاضر شدند.

یکی از نمایندگان کارگران که نخواست نامش فاش شود، در این باره به ایلنا گفت: ۵۰۰ کارگر پلی اکریل اصفهان ساعت ۱۰ صبح امروز(۱۸ آذر ماه) به منظور استقبال از ۴ کارگری که در دور دوم اعتراضات کارگران بازداشت شده بودند رو به روی مسجد کارخانه تجمع کردند.

وی بابیان اینکه درحال حاضر کارگران مورد نظر مانند سایر همکاران خود به فعالیت روزانه دمشغول هستند، افزود: کارگران در این تجمع با فریاد شعارهای اعتراضی بار دیگر مطالبات شان را به مدیران کارخانه و مسئولان دولتی یادآور شدند.

وی با اشاره به گذشت ۱۲ روز از آزادی این کارگران، تصریح کرد: طبق گفته نهادهای نظارتی، قرار بر این بود که ۴ کارگر بازداشتی تا پیش از امروز در کارخانه حضور پیدا نکنند.

این نماینده کارگری با اشاره به توقف اعتراضات کارگران پس از آزادی ۴ کارگر بازداشتی، بیان کرد: مسئولان دولتی قرار بود تا آخر هفته جاری در خصوص سرنوشت سیاست کوچک سازی کارخانه و تغییر قائم مقام مدیر عامل به کارگران پاسخ دهند و در غیر اینصورت، کارگران نسبت به ادامه اعتراضات شان در هفته آینده تصمیم گیری می‌کنند.

وی در تشریح علت اصرار کارگران برای تغییر قائم مقام مدیر عامل، گفت: وی بیش از ۱ سال است که با اعمال فشار مانع از تشکیل شورای اسلامی کار شده و علاوه برآن درصدد کوچک سازی کارخانه بوده‌است.

گفتنی است «جواد لطفی»، «عباس حقیقی»، «کیومرثرحیمی» و «احمد صابری» شب ۶ آذر ماه پس از یک هفته بازداشت موقت آزاد شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز