خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شهرستان نهاوند :

در روستاهای بالای 1500 نفر کتابخانه احداث می شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۸۱۵

در شهرستان نهاوند در دو روستای بالای1500 نفر جمعیت در روستاهای رزینی و جهان آباد کتابخانه احداث می شود.

 سید رضا سلامتی معاون فرماندار شهرستان نهاوند در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان که صبح امروز در سالن شهداء فرمانداری برگزار شد گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان و سابقه تاریخی ،انتظار ما در بحث سرانه ، عضویت و سایر بخش های مربوط به کتاب و کتابخوانی بیشتر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان همدان تنها یک کتابخانه در روستاهای بالای 1500 نفر جمعیت احداث شده است گفت: جای امیدواری است که در شهرستان نهاوند در دو روستای بالای1500 نفر جمعیت در روستاهای رزینی و جهان آباد احداث می شود و این یعنی توجه ویژه به شهرستان است.

آقای سلامتی همچنین با تاکید بر فعالیت مجامع خیری در شهرستان گفت: باید از ظرفیت های دیگر شهرستان همچون مجمع خیرین در جهت گسترش و رونق فرهنگ کتاب و کتابخوانی  استفاده نمائیم.

وی گفت: باید در امر کتابخوانی مسئولان ذائقه مردم را بشناسند و برای ذائقه های مختلف کتابخانه ها را تجهیز کنند تا برای هر مخاطبی کتاب مفید فراهم باشد.

در ادامه جلسه معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان گفت: نهاوند با 4درصد رتبه سوم عضویت کتابخانه ها را در استان دارد  و پیش از ملایر تویسرکان و همدان رتبه های اول و دوم را دارد و 4درصد جمعیت شهرستان نهاوند عضو کتابخانه ها هستند.

در پایان جلسه از تمبر یاد بود خیر کتابخانه ساز نهاوندی آقای محمد حسن قیاسی رو نمایی شد و لوح تقدیری از سوی فرماندار شهرستان نهاوند به این خیر اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز