خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

راه آهن به آرزویی برای استان همدان تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۹۶

راه آهن همدان به آرزویی برای استان تبدیل شده و باید در بحثتأمین ریل تلاش شود و این امر در استان باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار همدان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه اولویت نخست استان گردشگری است، اظهار کرد: پیشرفت در بحثگردشگری نیاز سنگینی به شریان‌ها و راه‌های ریلی، هوایی و جاده‌ای دارد.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدناصر نیکبخت شرایط دسترسی را یکی از مهم‌ترین مباحثدر بحثجذب گردشگری دانست و گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و شرایط دسترسی، همدان می‌تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

استاندار همدان تصریح کرد: فعالیت عمرانی در مباحثصنعتی، تولیدی، خدمات و… باید پیوست اقتصادی داشته باشد و ایجاد زیرساخت راه‌ها با وزارت راه و شهرسازی است.

وی با اشاره به منشور اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: ایران در منطقه‌ای قرار دارد که ناامنی، جنگ و ناآرامی در آن حکم‌فرماست، اما خوشبختانه این کشور با رهنمودهای رهبر و تدابیر دولت توانسته به یک منطقه امن و پرقدرت تبدیل شود.

نیکبخت در ادامه راه‌آهن همدان را یک آرزو برای استان دانست و اضافه کرد: باید در بحثتأمین ریل تلاش شود و در این امر استان همدان باید در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیرکل راه و شهرسازی استان فردی بومی، بی‌آلایش و پرتلاش است از وی خواست در امور مسکن مطلع‌ترین و امین‌ترین فرد را انتخاب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز