خبرگزاری کار ایران

کسب مقام برتر جمعیت هلال احمر همدان درجشنواره کشوری گلچین هلال

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۲۹

در جشنواره کشوری گلچین هلال که در بندر انزلی برگزار شد، همدان در دو رشته سمعی وبصری و اطلاع رسانی مقام دوم را کسب کرد

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به برگزاری این جشنواره کشوری خاطر نشان کرد: این جشنواره برای اولین بار در کشور و با هدف ارتقاء آمادگی، سازماندهی و برنامه ریزی روابط عمومی‌ها در جهت رویارویی با شرایط اضطراری و مدیریت روابط عمومی‌ها در شرایط حساس و بحرانی، برگزار گردیدکه همدان در دورشته سمعی وبصری واطلاع رسانی مقام دوم راکسب کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، مقصود شعبانی با یادآوری اینکه توسعه و پیشرفت هر سازمان یا ارگان درگرو فعال و پویا بودن روابط عمومی آن سازمان است، افزود: از آنجا که ارتباط دوسویه روابط عمومی با مدیر و روابط عمومی با مردم تفکیک ناپذیر است. پس دیدگاه و بنیش مدیر ارشد و طرز تلقی ونگاه وی به روابط عمومی، تعیین کننده، حجم حوزه روابط عمومی خواهدبود و نگاه مثبت و علمی مدیر ارشد افق فعالیت‌های روابط عمومی را تعیین خواهد کرد.

شعبانی ضمن ابراز خوشحالی از کسب مقام دوم کشوری در دو رشته از جشنواره هلال انزلی خاطر نشان کرد: جمعیت همدان از ابتدای سال یا‌‌ همان بدو مدیریت آقای دکتر کارخانه‌ای، چندین مقام کشوری توسط معاونت امداد و نجات و معاونت جوانان و دیگر معاونت‌ها کسب کرده است و اکنون هم که روابط عمومی در اینجایگاه قرار گرفته که نشان از وسعت نظر و مدیریت فنی و شناخت کامل آقای دکتر کارخانه‌ای از این جمعیت است و کسب این جایگاه‌ها یکی پس از دیگری گویای این است که هلال احمر استان همدان حرکتی رو به جلو دارد و نیروهای این جمعیت برای رسیدن به اهداف عالیه جمعیت هلال احمر از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نمی‌کنند.

مقصود شعبانی اضافه کرد: بدیهی است که سازمان‌ها و ادارات بدون موفقیت در حوزه روابط عمومی نمی‌توانندبه عنوان یک سازمان موفق مطرح شوند و موفقیت هر سازمان بستگی به اهمیت و حمایت و توجه مدیر ارشد آن سازمان به روابط عمومی را دارد و هرچه این ارتباط صمیمی و همدلی بیشتر شود نیل به اهداف عالی آن سازمان سهل‌تر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز