خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر:

نمایش «من، مامانم و بابام» در ملایر اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۰۵

اجرای نمایش «من، مامانم و بابام» همزمان با آغاز بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در ملایر آغازشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در حاشیه برگزاری برنامه‌های جنبی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در ملایر اظهار کرد: همه‌ساله همزمان با برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان، در شهرستان‌ها نیز برنامه‌های مختلف جنبی برگزار می‌شود.

رضا براتی‌زاده افزود: همزمان با آغاز جشنواره در استان برنامه‌های جنبی این جشنواره نیز از امروز تا ۲۲ مهرماه در ملایر آغاز شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ملایر اشاره کرد و گفت: این مسابقه با موضوع مختلف از جمله غدیر، حقوق شهروندی صرفه‌جویی در مصرف آب، نماز، جشنواره تئاتر کودک و.. با حضور ۱۳۰ کودک و با همکاری موسسه قرآنی شکوفه‌های یاسین برگزار و به ۱۰ نفر برتر جوایزی اهدا شد.

وی به گشایش نمایش عکس کودک در محل دائمی نمایشگاه‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه ۴۰ تابلوی عکس هنری از دو هنرمند ملایری فاطمه قربانی و سمانه ترابی به مدت شش روز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

براتی تصریح کرد: موضوع این نمایشگاه عکس بازی‌های بومی محلی مناطق مختلف شهرستان ملایر بوده و همه‌روزه از ساعت از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی عنوان کرد: نمایش «من، مامانم و بابام» به کارگردانی مسعود روستا نیز از امروز در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی ملایر به روی صحنه رفت.

وی در ادامه از افتتاح نمایشگاه کتاب با موضوع کتاب کودکان در دبستان شهید رجایی ملایر از امروز خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه با ۶۰ درصد تخفیف تا ۲۲ مهرماه برای بازدیدکنندگان کتاب برپا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز