خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مجلس مطرح شد:

انتقاد از برکناری رئیس دانشگاه پیام نور همدان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۵۱

نماینده مردم همدان، علت برکناری رییس دانشگاه پیام نور همدان را حضور خود در مراسم مسابقات بسکتبال سراسری این دانشگاه اعلام کرد. و در تذکری در مجلس به این موضوع انتقاد کرد.

ابراهیم کارخانه‌ای در تذکری شفاهی صحن علنی عنوان کرد: در شهریورماه که مسابقات بسکتبال سراسری دانشگاه پیام نور به میزبانی همدان در حال برگزاری بود من نیز دعوت شدم، از من خواستند چند دقیقه‌ای سخنرانی کرده و به مهمانان خوش‌آمد بگویم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: در این مراسم بنده ۷-۸ دقیقه فقط راجع به ورزش صحبت کردم ولی متعاقب آن از طریق ریاست پیام نور کشور با ریاست دانشگاه پیام نور در استان همدان تماس گرفته شد و گفتند چرا ایشان را به دانشگاه راه دادید و چرا ایشان سخنرانی کرد و بعد رئیس دانشگاه پیام نور همدان را برکنار کردند.

کارخانه‌ای سپس این پرسش را مطرح کرد که این اقدام با کدام منطق و اعتدال جور درمی‌آید و از رئیس جمهور خواست برخورد شایسته‌ای داشته باشد.

او همچنین در بخش دیگری از تذکر خود، گفت: در حالی که در موج چهارم تحولات جهانی، جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت‌های مدبرانه رهبری چون نگینی درخشان در معادلات جهانی می‌درخشد شایسته است مسئولان نظام در برخورد با قدرت‌های ورشکسته سیاسی با اقتدار برخورد کرده و در ادامه مذاکرات در دستیابی به ۱۹۰ هزار سو قدرت غنی‌سازی یک ذره هم کوتاه نیایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز