خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان:

چهارمین دوره آزمون سراسری سنجش مهارت در همدان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۲۲

مرحله کتبی چهارمین آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در دو بخش دولتی و خصوصی در ۲۳۱ حرفه همزمان با سراسر کشور و به صورت چهارگزینه‌ای در شهرستان‌های استان برگزار شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهار داشت: چهارمین دوره آزمون سراسری سنجش مهارت کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و… همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ علیرضا مهرابی گفت: مرحله کتبی چهارمین آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در دو بخش دولتی و خصوصی در ۲۳۱ حرفه همزمان با سراسر کشور و به صورت چهارگزینه‌ای در شهرستان‌های استان برگزار شد.

مهرابی بیان کرد: در آزمون هماهنگ پایان دوره بیش از ۴۹۳۵ نفر در مجموع که ۲۴۹۸ نفر زن و ۲۴۳۷ نفر مرد بودند.

او اظهار کرد: آزمون رشته‌های تفاهمنامه در ۱۷ حرفه و صنعت ساختمان در ۱۴ حرفه نیز در روز پنجشنبه گذشته با حضور بیش از ۹۹۶ نفر برگزار شد.

مهرابی درباره اعلام نتایج آزمون بیان داشت: نتایج آزمون کتبی در طول هفته جاری از طریق سامانه اعلام می‌شود.

او گفت: متقاضیان پس از قبولی در آزمون کتبی برای شرکت در آزمون عملی به محل برگزاری آزمون مربوطه خود مراجعه کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان درباره شرایط قبولی در آزمون‌های سنجش مهارت افزود: حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی ۵۰ از ۱۰۰ و در آزمون عملی ۷۰ از۱۰۰ می‌باشد.

لازم به ذکر است: قبول شدگان مرحله آزمون کتبی و عملی موفق به دریافت گواهینامه مهارت خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز