خبرگزاری کار ایران

کسب مدال نقره مسابقات جوشکاری توسط جوان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۲۷

آزمون کتبی این مسابقات در کلیه شهرستان‌های استان با حضور ۹۱ نفر افراد ماهر در جوشکاری در ۲۳خردادماه برگزار و برگزیدگان مرحله کتبی در مرحله عملی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای تهران به رقابت پرداختند.

علیرضا مهرابی مدیرکل منطقه درخصوص نخستین دوره مسابقات مهارت جوشکاری بیان داشت: این مسابقات در سه فرآیند شامل جوشکاری در فرایند SMAW، جوشکاری در فرایند GMAW و جوشکاری در فرایند GTAW و هر فرآیند در دو گروه سطح و لوله برگزار گردید و در جمع این مسابقات در ۶ گروه آزمونی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از همدان، وی اعلام کرد: از استان همدان نیز محمدرضا مرادی مهم در حرفه جوشکاری در فرایند GMAW برای ورق‌های با ضخامت بیش از ۸ میلی متر مدال نقره کشوری را کسب کرد.

ایشان افزود: در این مسابقات دو نفر از بانوان همدانی نیز از مرحله کتبی موفق به راهیابی به مرحله عملی شدند و با توجه به اینکه تنها بانوان شرکت کننده بودند، از ایشان تقدیر به عمل آمد.

وی با اشاره به تاثیر گذاری این آزمون در توسعه فرهنگ کار و مهارت آموزی افزود: ‌ برخی شرکت کنندگان در این دوره مشغول به کار هستند و صاحبان کارخانه‌ها آن‌ها را معرفی کرده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یادآور شد: مسابقات ملی مهارت برای افراد زیر۲۱سال است و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای نخستین بار برای افراد عادی در همه سنین مسابقات مهارت جوشکاری را برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه­های اقتصادی، صنایع و صنوف در ارتقای مهارت شاغلان، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل فنی و تجارب حرفه­ای بین شاغلان و بنگاه­های اقتصادی، شناسایی کمبودهای موجود در آموزش­های فنی و حرفه­ای برای شاغلان و برنامه­ریزی برای رفع آن‌ها، به­ هنگام سازی دانش و توانایی شاغلان، شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی، فراهم سازی امکان حضور نخبگان مهارتی در مسابقات بین المللی از اهداف برگزاری مسابقات آزاد مهارت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز