خبرگزاری کار ایران

بازدید کاروان بزرگ دانشجویی از باغ موزه دفاع مقدس همدان

کد خبر : ۱۵۳۹۷۳

روز گذشته ۶۵۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز در قالب ۱۲ اتوبوس راهیان نور که مسافر کربلای ایران بودند از باغ موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند.

کاروان ۶۵۰ نفری دانشجویان دانشگاه تبریز از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان بازدید کردند.
به گزارش ایلنا از همدان، روز گذشته ۶۵۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز در قالب ۱۲ اتوبوس راهیان نور که مسافر کربلای ایران بودند از باغ موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند.
دانشجویان با حضور در جوار مرقد مطهر شهید گمنام ضمن قرائت فاتحه خود را آمادهٔ حضور در یک میهمانی بزرگ کردند، یک میهمانی که بدون شک با بقیهٔ میهمانی‌ها متفاوت بود و عطر و بوی مردانگی و ایثار در آن موج می‌زد.
حضور در جوار مرقد شهید بزرگوار آغازگر چند روز آرامش بود، آرامشی معنوی و روحانی که تنها ذره‌ای است از برکات بی‌حد خدای شهیدان.
به راستی که شور و نشاط در چهرهٔ اینان موج می‌زد، شوری که نشان‌گر علاقهٔ جوانان و نوجوانان این مرز و بوم به شهدا و امام شهداست.
اخت گرفتن این جوانان با بخش‌های مختلف باغ موزه دیدنی بود و یکی از غرفه‌هایی که استقبال و توجه دانشجویان را به خود جلب کرد غرفهٔ اعزام نیرو بود، به راستی اینان خود را در آن حال و هوا می‌دیدند، حس و حالی که مملو بود از عشق به سید و سالار شهیدان و شهدای هشت سال دفاع مقدس.
جوانان تبریزی با گوش جان و چشم دل با صحبت‌های راوی همراه بودند و با دقت غرفه‌ها را بازدید می‌کردند.
پایان بخش این حضور نیز دل نوشته‌ای کوتاه در دفتر یادبود باغ موزه دفاع مقدس بود و جملاتی دلنشین توسط دانشجویان در آن نوشته شد تا همگان بدانند امروز بهترین سلاح برای مبارزه با جنگ نرم افکار و قلم است، تا دشمن بداند اینان‌‌ همان جوانان حماسهٔ هشت ساله‌اند و فقط سلاحشان عوض شده و راهشاه‌‌ همان راه شهدای دفاع مقدس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز