خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

عملیات طوفان الاقصی ثمره تفکر بسیجی بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۸۵۷

استاندار همدان گفت: تفکر بسیجی در عملیات طوفان‌الاقصی نیز نمود داشت و ثمره و نتیجه‌ آن، پیروزی برای مردم مظلوم فلسطین بود.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه در آیین گرامیداشت هفته بسیج در استانداری همدان افزود: فرهنگ بسیجی در بنیان اسلام و مذهب ما وجود دارد بسیج فقط یک سازمان نظامی و مختص انقلاب اسلامی نیست و فرهنگ بسیجی در بنیان دین مبین اسلام و مذهب شیعه وجود دارد.

وی ادامه داد: در صدر اسلام اتحاد و انسجام بسیج‌گونه مسلمانان بود که تعداد قلیل آنان را بر خیل عظیم کفار و مشرکین پیروز کرد.

استاندار همدان گفت: امام عظیم‌الشأن انقلاب بسیار هوشمندانه دستور تأسیس نهادهایی را پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی صادر کردند و بسیج هم با فرمان ایشان و در زمانی که کشور با مشکلات بسیاری روبرو بود، برای حل مسائل توسط خود مردم در سال ۵۸ شکل گرفت.

قاسمی فرزاد افزود: نهادهایی که به دستور حضرت امام خمینی(ره) پس انقلاب‌ اسلامی تأسیس شد، امروزه مجموعه‌ای اثرگذار و فاخر هستند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف پس از انقلاب‌ اسلامی نقش‌آفرینی کرده و ایثار و جانفشانی‌های بسیجیان در دوران دفاع‌ مقدس و پس از آن باعث صلابت و استحکام نظام الهی و مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

قاسمی فرزاد گفت: حضور بسیجیان در دوران دفاع‌مقدس باعث دلگرمی و قوت قلب نظامیان بود و صفوف به هم فشرده‌ ارتش جمهوری‌اسلامی، سپاه پاسداران و بسیجیان با دست خالی در مقابل تمام دنیا و استکبار، ثابت کرد که حق در مقابل باطل پیروز است.

استاندار همدان افزود: فرهنگ و تفکر بسیج نوید پیروزی می‌دهد و امروز به برکت بسیج شاهد رخدادهای بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف به ویژه سازندگی کشور هستیم.

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: به بیان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، یک‌هزار و ۳۱۳ پروژه به برکت همکاری بسیج و بسیجیان در استان به ثمر رسیده است.

وی اظهار کرد: آبرسانی یکی از مشکلاتی است که سال‌های سال گریبانگیر مردم در شهر و روستا بوده که با همراهی و مدد قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن‌مجتبی(ع) تا پایان سال ۱۶۰ روستا و طی امسال و ۲ سال آینده به ۲۰۰ روستای دیگر نیز آبرسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز