خبرگزاری کار ایران

یک شاعر طنزپرداز:

مسئولان از بیان طنزگونه مشکلات ناراحت نشوند

کد خبر : ۱۴۰۰۹۸

این برنامه‌ها باید به صورت ماهانه و هفتگی باشد چرا که مردم به این گونه برنامه‌ها نیاز دارند.

ایلنا: شاعران جدی نیز ذوق سرودن اشعار طنز را داشته باشند چراکه طنز با روحیه جامعه سازگار است.
به گزارش ایلنا، فرامرز ریحان‌صفت با بیان اینکه بستر طنزسرایی باید در شهر‌ها فراهم شود، افزود: این برنامه‌ها باید به صورت ماهانه و هفتگی باشد چرا که مردم به این گونه برنامه‌ها نیاز دارند.
این شاعر طنز‌پرداز کشور در خصوص اینکه نگاه مسئولان به اشعار طنزی که در مورد آن‌ها سروده می‌شود، اظهار کرد: مسئولان باید کم‌کم به اینگونه اشعار عادت کرده و حواسشان باشد که باید با زبان شیرین مشکلات را بیان کرد.
وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولی از اشعار طنز ناراحت است، به نوع نگاه وی بستگی دارد اما حرف‌ها باید گفته شود.
رحمانی‌صفت اظهار کرد: گاهی برخی از معضلات جامعه از نگاه مسئولی پنهان می‌ماند که یکی با طنز به ان فرد گوشزد می‌کند و این اتفاق بدی نیست.
وی یادآور شد: مسئولان باید به فکر طنز شاعران طنز‌پرداز و محافل طنز باشند و به این محافل بیشتر توجه کنند.
این شاعر طنز‌پرداز به چگونگی گرایش خود به سرودن اشعار طنز اشاره کرد و گفت: از سال ۶۶ شعر جدی می‌سرودم اما روزی به صورت اتفاقی در شبکه‌ تلویزیونی شرکت کردم که رئیس طنز تهران نیز آنجا بود؛ بعد از آشنایی با نوع نگاه شعر طنز، به این سمت کشیده شدم.
وی با بیان اینکه از سال ۹۰ شروع به سرودن اشعار طنز کرده و فقط شعر طنز می‌گویم، از استقبال مطلوب مردم همدان از شب شعر طنز سخن گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز