خبرگزاری کار ایران

کتاب شهید صوفی در همدان رونمایی شد

کد خبر : ۱۳۸۰۱۴

شهید صوفی یکی از شهیدانی است که در خیل عظیم شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با ایثار و رشادتی که از خود نشان داد باعثشد که امروز به عنوان یکی از موفق‌ترین فرماندهان دوران دفاع مقدس شناخته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: کتاب سردار شهید حسن صوفی در همدان رونمایی شد.
به گزارش ایلنا از همدان محمد جواد زمردیان افزود: شهید صوفی یکی از شهیدانی است که در خیل عظیم شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با ایثار و رشادتی که از خود نشان داد باعثشد که امروز به عنوان یکی از موفق‌ترین فرماندهان دوران دفاع مقدس شناخته شود.
وی در ادامه سردار شهید حسن صوفی را شهید محوری و شاخص در سال ۹۲ خواند و اضافه کرد: آشنایی با زندگی نامه شهیدان می‌تواند چراغ راهی برای همگان باشد.
زمردیان چاپ و نشر کتب دفاع مقدس را یکی از روش‌های آشنایی جوانان و نوجوانان با آن دوران دانست و تصریح کرد: به همین علت و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان ایران اسلامی بار دیگر شاهد رونمایی از یک کتاب دفاع مقدس بودیم.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطر نشان کرد: هم زمان با سالگرد عملیات غرور آفرین کربلای ۵، کتاب سردار شهید حسن صوفی در همدان رونمایی می‌شد.
وی در پایان گفت: کتاب صوفی برداشتی است از دوران زندگی، حماسه و شهادت سردار شهید حسن صوفی که امیرحسین انبارداران آن را نوشته و انتشارات فاتحان با حمایت این اداره کل آن را در قطع رقعی و در تیراژ ۳هزار نسخه به چاپ رسانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز