خبرگزاری کار ایران

جانشین ارشد نظامی آجا در استان همدان:

خط قرمز ارتش، ولایت و امنیت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۶۵۸

جانشین ارشد نظامی آجا در استان همدان با اشاره به اینکه خط قرمز ارتش، ولایت و امنیت مردم است، گفت: ارتش افتخار می‌کند در تمام صحنه ها، فکر و ذکرش آرامش مردم است.

به گزارش ایلنا از همدان، امیر سرتیپ دوم ستاد علی اسدی سه‌شنبه ۲۹ فروردین‌ ماه در مراسم رژه نیروهای ارتش استان همدان، اظهار کرد: در وصیت همه شهدای ما یک موضوعی تأکید شده و آن مسأله حجاب است. خواهران و مادران بدانید دشمن چه کار می‌کند و چه برنامه‌ای برای گرفتن مادر از خانواده‌ها دارد.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای ایران اسلامی در برابر توطئه‌های تجزیه‌طلب ایستادگی کرد، افزود: امام خمینی(ره) ارتش را خوب شناخته بودند و می‌دانستند این افراد چه کسانی هستند و در موقعیت‌های سخت، خانواده برایشان مفهوم ندارد.

اسدی خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشت سال دفاع مقدس را در کنار سایر نیروهای مسلح برای حفاظت از سرحدات ایران اسلامی مقاومت کرد و پس از دوران دفاع مقدس نیز دوران بازسازی و آمادگی را گذراند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی با استفاده از امکانات داخلی و ابتکار جوانان بومی، تجهیزات خود را نو کرد که نتیجه آن شهرک‌های موشکی، پهپادی، زیرزمینی و پدافندی است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار زیر پرچم عدالت در سرحدات کشور حضور دارد، مطرح کرد: ارتش پاسخگوی تهدیدات است، بصیرت کافی را دارد، دشمن را می‌شناسد، معنویت‌محوری و اقتدارگرایی را تمرین می‌کند و نیروهای ارتش، آرزو دارند که از سربازان امام زمان(عج) باشند. 

اسدی با اشاره به اینکه خط قرمز ارتش، ولایت و امنیت مردم است، بیان کرد: ارتش افتخار می‌کند در تمام صحنه ها، فکر و ذکرش آرامش مردم است. ارتش، دشمن را فراتر از مرزها رصد می‌کند.

جانشین ارشد نظامی آجا در استان همدان با بیان اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح زیر پرچم ولایت، منویات رهبری را اجرا می‌کند، مطرح کرد: ارتش در قطعه سازی، کارهای بزرگ و شگفت‌انگیزی انجام داده و سازنده و مبتکر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز