خبرگزاری کار ایران

تکمیل زیرگذر شهرک صنعتی بهاران بر عهده راه و شهرسازی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۵۲۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه تکمیل پروژه ساخت زیر گذر شهرک صنعتی بهاران از وظایف اداره کل راه و شهرسازی است گفت: این پروژه به هیچ عنوان استفاده اختصاصی متقاضیان شهرک صنعتی را ندارد.

به گزارش ایلنا از همدان، مصطفی حقیقی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکمیل پروژه ساخت زیرگذر شهرک صنعتی بهاران از وظایف اداره کل راه و شهرسازی است اظهار کرد: از حد فاصل میدان شهر بهار تا ایست بازرسی شهیدزارعی به طول ۹ کیلومتر به جز یک مورد زیرگذر که به دلیل مسائل فنی مانند عرض و ارتفاع کم اجرا شده و فاقد شرایط لازم برای دور زدن ماشین‌آلات سنگین است هیچ دور برگردانی در این مسیر پیش‌بینی نشده است.

وی با تأکید بر اینکه اجرای یک دور برگردان دارای شرایط فنی مناسب لازم است گفت: بر این اساس سال ۸۹ زیرگذری در مقابل شهرک صنعتی بهاران و با هدف رفع نیاز بهره‌برداران در منطقه صنعتی چشمه قصابان، واحدهای شهرک صنعتی بهاران و وسایل نقلیه عبوری در این محور مورد مطالعه قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان افزود: مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور تعامل با اداره راه و شهرسازی وقت نسبت به در اختیار گذاشتن زمینی به مساحت یک هکتار به صورت رایگان اقدام کرد و هزینه مطالعات طرح با تایید و تصویب اداره راه و شهرسازی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی انجام گرفت.

وی تاکید کرد: اجرای این زیرگذر در مسیر پرترددی که سالانه حجم ترافیک بسیار بالایی دارد و مسیر اتوبان کربلا بوده و به عنوان مهمترین محور مواصلاتی غرب کشور نیز به شمار می‌رود یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر است که صرفا به جهت واگذاری اراضی ورودی شهرک صنعتی بهاران به نام شهرک صنعتی بهاران نامگذاری شده و بیشتر پاسخگوی نیاز سایر بهره‌برداران است.

حقیقی با بیان اینکه این پروژه باید توسط ارگان‌های ذیربط اجرا می‌شد و به هیچ عنوان استفاده اختصاصی متقاضیان شهرک صنعتی را ندارد اظهار کرد: تمام اعتبارات تخصیص یافته نیز به اداره کل راه و شهرسازی به عنوان دستگاه متولی تخصیص یافته و عملیات اجرایی نیز توسط این مجموعه در حال انجام است و این شرکت هیچ دخل و تصرف و تکلیفی در اجرای آن ندارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز