خبرگزاری کار ایران

285 مسافر گرفتار در برف و سرمای همدان اسکان اضطراری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۰۴۲

تیم های امدادی هلال احمر همدان در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۸۵ حادثه دیده از برف و سرما در مناطق مختلف و جاده های ارتباطی این استان امداد رسانی کرده و آنها را در مکان های پیش بینی شده اسکان دادند.

به گزارش ایلنا از همدان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان گفت: بیشترین میزان اسکان مربوط به شهرستان نهاوند با ۲۷۰ مسافر است.

فضل اله کلهر افزود: ۶۰۰ تخته پتو به همراه ۱۰۰ بطری آب معدنی در اختیار مسافران گرفتار در برف و سرما که اسکان داده شده بودند قرار گرفت.

وی درباره آمار حوادث و خدمات ۲۴ ساعت گذشته این جمعیت اظهار داشت: تیم های امدادی به مصدومان هشت حادثه شامل ۶ حادثه ناشی از برف و کولاک و ۲ حادثه جاده ای امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان با بیان اینکه سه مصدوم سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند ادامه داد: ۱۱۱ نجاتگر در قالب هشت تیم عملیاتی با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود کار امداد رسانی را بر عهده داشتند.

کلهر افزود: پنج دستگاه آمبولانس و ۹ دستگاه خودروی کمک دار برای اجرای ماموریت ها به کار گرفته و ۱۲ مصدوم به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: تیم های هلال احمر این استان در ۱۳ پایگاه امداد جاده ای، تیم امداد هوایی، یک تیم آنست (سگ های تجسس)، یک تیم واکنش سریع و یک تیم امداد کوهستان با آغاز برودت هوا به حالت آماده باش درآمدند تا در کمترین زمان به حادثه دیدگان امداد رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز