خبرگزاری کار ایران

نامه سرگشاده استادان دانشگاه بوعلی سینا خطاب به رئیس و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی؛

از مقام عالی وزیر علوم و جامعه علمی کشور دلجویی شود

کد خبر : ۱۲۳۳۲۱

رجاء واسق دارد که جنابعالی و قاطبه نمایندگان متدین، متعهد و دلسوز مجلس شورای اسلامی ایران موافق این‌گونه رفتار‌های سخیف نبوده و نیستید.

ایلنا: جمعی از استادان دانشگاه بوعلی سینا در راستای اعلام حمایت قاطع از وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری، نامهٔ سرگشاده‌ای را خطاب به رئیس و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نوشتند.
به گزارش ایلنا، در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراماً، مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه و مقدسی برخوردار است. مجلس باید موضع بیان خواسته‌ها و مطالبات مردم باشد و نمایندگان محترم، وکیل مردم و علی الاصول حافظ منافع آن‌ها و مدافع موکلین خود هستند. با کمال تأثر و تأسف انتشار سخنان دور از شآن رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری، که از فرزندان دانشمند متدین و مدیران لایق این مرز و بوم هستند، موجب حیرت و اندوه جامعه دانشگاهی کشور و از جمله، اساتید و دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا شد. رجاء واسق دارد که جنابعالی و قاطبه نمایندگان متدین، متعهد و دلسوز مجلس شورای اسلامی ایران موافق اینگونه رفتار‌های سخیف نبوده و نیستید. لذا جمع دانشگاهیان کشور انتظار دارند تا ضمن عذرخواهی علنی فرد هتاک از وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، ترتیبی اتخاذ فرمائید تا اینگونه اشخاص به وظایف نمایندگی خود بیش از پیش آشنا شوند تا با رفتار‌های ناشایست خود موجب وهن نظام گرانقدر جمهوری اسلامی ایران نشوند.

امضاء کنندگان این نامه ضمن اعلام حمایت قاطع از مقام محترم وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری که همراه و همدل با دولت تدبیر و امید است، از جنابعالی و هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا دارند تا ضمن قرائت متن این نامه در صحن علنی مجلس از مقام عالی وزیر علوم و جامعه علمی کشور دلجویی شود.

توفیق و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران و خادمین واقعی ملت ایران اسلامی را از خداوند منّان خواستاریم.

اعضای هیأت علمی و دانشگاهیان دانشگاه بوعلی سینا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز