خبرگزاری کار ایران

استاندارهمدان:

گره از مشکلات پنج واحد تولیدی دیگر استان بازشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۲۲۰

استاندار همدان گفت: مشکلات پنج واحد صنعتی و تولیدی استان به دقت بررسی و با ارائه نظارت و مصوبات کارشناسی، موانع پیش روی این واحدها رفع و از مشکلات آنها برای ادامه فعالیت در راستای رونق تولید، گره گشایی شد.

علیرضا قاسمی فرزاد امروز در جمع خبرنگاران، افزود: سه سرفصل مهم برای توسعه اقتصادی استان پیش بینی شده که یکی از آنها برگزاری منظم جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف گره گشایی از مشکلات تولید کنندگان است.

وی اظهار داشت: در این راستا پرونده های ارجاعی به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور کارشناسان اقتصادی، تولید کنندگان، بانک ها و نهادهای دولتی مربوطه به صورت دقیق بررسی و راهکارهای لازم برای رفع موانع و گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان ارائه و در قالب مصوبه ابلاغ و اجرا می شود.

استاندار همدان با اشاره به مصوبات امروز ستاد تسهیل، تصریح کرد: شرکت «هگمتان دارو» مشکلاتی در زمینه مباحث مالیاتی ناشی از اختلاف نظر با تامین اجتماعی داشت که این پرونده در مراجع ذیصلاح قانونی در دست بررسی است.

قاسمی فرزاد افزود: درهمین ارتباط و برای جلوگیری از ضرر و زیان این شرکت مقرر شد تا ارائه نتیجه از سوی دادگاه در زمینه اصالت این بدهی، بدهی فعلی شرکت قسط بندی و پرداخت شود.

نماینده عالی دولت در استان همدان اظهار داشت: همچنین مشکلات واحد «مرغداری گوشتی» که توسط بانک تملک شده و به رغم پرداخت بدهی هنوز سند به مالک منتقل نشده نیز بررسی و مصوباتی برای رفع مشکل این واحد تولیدی ابلاغ شد.

قاسمی فرزاد گفت: یک واحد تولیدی فعال در بخش «راهسازی» نیز درخواستی برای تمدید مهلت بانکی و پرداخت بدهی داشت که با برررسی های انجام شده و مصوبه ستاد، زمان بازپرداخت تسهیلات این واحد یکسال دیگر تمدید شد.

استاندار همدان افزود: همچنین پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات سرمایه در گردش ااز سوی بانک توسعه تعاون به واحد تولیدی «بُتن صنعت آرمه» به منظور خرید دستگاه و تجهیزات مورد نیاز در ستاد تسهیل و و رفع موانع تولید استان مطرح و با نظر اعضا به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: رفع مشکل واحد «بسته بندی» در شهرستان نهاوند برای پرداخت تسهیلات تکمیلی و تسهیلات در گردش نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز