خبرگزاری کار ایران

تحقق ۱۸۰ درصدی گازرسانی به واحدهای تولیدی همدان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۵۰۴

معاون امور اقتصادی استانداری همدان از اعلام نظر مساعدت شرکت گاز برای گازرسانی به واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۰، ۱۸۰ درصد از سهمیه را جذب کردیم.

به گزارش ایلنا از همدان، ظاهر پورمجاهد در پنجاه‌ و ششمین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، اظهار کرد: شرکت گاز در بحث گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی نظر مساعد خود را اعلام کرده و در سال ۱۴۰۰، ۱۸۰ درصد از سهمیه را جذب کردیم و تحرک خوبی اتفاق افتاده اما من احساس می‌کنم استان ظرفیت بیشتری دارد.

پورمجاهد تصریح کرد: سه دستور در جلسه امروز بررسی شد که یکی از طرح‌ها در تبلیغ علامت تجاری با اداره ارشاد مشکل داشت و قرارشد با بررسی بیشتر، کمک کنیم و پیشنهاد مشخص به تهران بدهیم تا موانع برداشته شود.

وی در رابطه مشکل بیمه یکی از کارخانه‌های استان، مطرح کرد: یکی از واحدها که در کشور تولید مناسبی دارد و با راه آهن جمهوری اسلامی قرارداد دارد در تقسیط بدهی تامین اجتماعی، مشکل داشت که قرارشد با همکاری تامین اجتماعی، به این شرکت مساعدت شود.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان، خاطرنشان کرد: واحد سومی که در جلسه بررسی شد در ارتباط با بحث تولید ماسک بود. قانونی ابلاغ شده که منع مداخله کارکنان دولت باید رعایت شود و ما موطف هستیم رعایت کنیم اما یک ماه فرصت دادیم تا توقف تولید نداشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز