خبرگزاری کار ایران

مسابقه بزرگ خلعت غدیر همراه با اهدای صدها جایزه نفیس برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۱۴۷۰۴

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی خلعت غدیر۲ همراه با اهدای صدها جایزه نفیس همزمان با عید سعید غدیر خم خبر داد.

ایلنا: حجت الاسلام و المسلمین حسین قبادی اظهار کرد: دومین مسابقه کتابخوانی «خلعت غدیر» در استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، به گفته وی، مسابقه کتابخوانی خلعت غدیر در سطح استان در راستای تبلیغ و گسترش فرهنگ غدیر و در جهت انجام تکلیف خود در امر پیام رسانی غدیر و با بهره‌مندی از عواید موقوفات و در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان با اشاره به انتشار ۵۰۰ هزار جلد کتاب «خلعت غدیر۲» توسط سازمان اوقاف و امورخیریه و توزیع آن در سراسر کشور، عنوان کرد: این کتاب مشتمل بر چهل نکته از خطبه غدیر همچون جایگاه ولایت در زندگی مومنانه، علی عصاره پیامبران، پایان نبوت آغاز وصایت، تربیت صحیح و دینی فرزندان، مدیریت نفس و تقوا پیشگی، مواجهه با گره‌های زندگی، پرهیز از ظلم به زیردستان، ‌ برافراشتن نمادهای دینی، محدوده رابطه با خویشاوندان، پیشرفت لازمه دینداری و… به چاپ رسیده است.

وی از توزیع کتاب خلعت غدیر در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان همدان خبر داد و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند روز عید غدیرخم کتاب مسابقه را از بقاع متبرکه استان دریافت کنند.

قبادی با بیان اینکه بیش از کتاب ۲۰ هزار جلد از این کتاب در بقاع متبرکه سطح استان توزیع خواهد شد، تصریح کرد: ۴۰ سئوال چهار گزینه‌ای از مطالب این کتاب طراحی شده است.

حجت الاسلام حسین قبادی با بیان اینکه شرکت در مسابقه خلعت غدیر برای علاقمندان بالای ۱۲ سال آزاد است، مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ آبان ماه سال جاری اعلام کرد.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه قرعه‌کشی مسابقه خلعت غدیر۲ نوزده آذر ‌ماه مصادف با میلاد با امام موسی کاظم(ع) است، کمک‌ هزینه حج عمره، کمک‌ هزینه عتبات عالیات، کمک‌ هزینه مشهد مقدس، قلم گویای هوشمند قرآنی و هزاران جوایز ارزنده دیگر را هدایای ویژه این مسابقه عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز