خبرگزاری کار ایران

شرکت برق از هنرمندان صاحب ایده در مدیریت بهینه مصرف انرژی حمایت می کند

کد خبر : ۱۱۱۹۳۹

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: این شرکت از هنرمندان فعال در عرصه تئاتر که در زمینه ترویج مدیریت بهینه مصرف برق فعالیت کنند؛ حمایت می کند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: این شرکت از هنرمندان فعال در عرصه تئاتر که در زمینه ترویج مدیریت بهینه مصرف برق فعالیت کنند؛ حمایت می کند.

به گزارش ایلنا، حاجی رضا تیموری اظهار کرد: هنر تئاتر به خوبی می تواند اهمیت انرژی برای کودکان را تشریح کرده و مدیریت مصرف بهینه برق را در جامعه نهادینه کند. وی ادامه داد: مدیریت مصرف بهینه به معنی بی توجهی به رفاه مردم نیست، بلکه باید انرژی را به گونه ای مصرف کرد که سهم آیندگان باقی بماند و از سرمایه های ملی هم حفاظت شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأکید کرد: هنرمندان به ویژه اهالی تئاتر می توانند به خوبی معنی و شیوه صرفه جویی را به مردم به ویژه کودکان بیاموزند.

تیموری با تأکید بر این که جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان یک فرصت فرهنگی بی نظیر در راستای ترویج آموزش های مختلف در استان و کشور است، گفت: برگزاری این جشنواره بیانگر توجه مسولان استان همدان به کودکان و نوجوانان است و جا دارد از تمامی دست اندرکاران فرهنگ و هنر استان قدردانی کنم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: در طول برگزاری جشنواره همکاری لازم را برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره با متولیان امر خواهیم داشت.

تیموری تشریح کرد: پرداختن به امور فرهنگی نوعی سرمایه گذاری برای استان به حساب می آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز