خبرگزاری کار ایران

غرضی ملایر و آتیه همدان؛ بیمارستان‌های برتر در مراقبت‌های پرستاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۸۶۱

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه دفاتر پرستاری هر سال توسط سازمان تامین اجتماعی ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شود، گفت: بیمارستان‌های آتیه همدان و بیمارستان غرضی ملایر در بین ۷۰ بیمارستان تامین اجتماعی کشور رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش ایلنا از همدان دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان در دیدار با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان ضمن قدردانی از زحمات صفری مدیر درمان اسبق تامین اجتماعی همدان گفت: مالکیت سازمان تامین اجتماعی متعلق به دولت نیست بلکه متعلق به معیشت، درمان و آینده کارگران است.

چنگیز اصلانی ضمن تقدیر از کادر درمان تامین اجتماعی گفت: این روزها کادر درمانی بیمارستان‌های همدان در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند.

اصلانی گفت: مهار تورم و تامین امنیت شغلی در کنار توجه به بهبود وضعیت بیمه ای و افزایش دستمزد از مهم ترین مطالبات و توقع کارگران و نمایندگان جامعه کارگری از رئیس جمهور و دولت آینده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان، سازمان تامین  اجتماعی را حامی نیروهای مولد و قشر کارگر جامعه دانست.

غرضی ملایر و آتیه همدان؛ بیمارستان‌های برتر در مراقبت‌های پرستاری

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان نیز در این دیدار با اشاره به ارتقا درمان استان گفت: جهش تولید به دست توانای کارگران انجام می گیرد و کارگران نقش مهمی در جهش  تولید دارند.

حسن عروتی موفق در ادامه  از کسب رتبه اول زایمان طبیعی بیمارستان «آتیه» همدان در استان و رتبه سوم در بین بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

عروتی موفق با بیان اینکه دفاتر پرستاری هر سال توسط سازمان تامین اجتماعی ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شود، گفت: بیمارستان‌های آتیه همدان و بیمارستان غرضی ملایر در بین ۷۰ بیمارستان تامین اجتماعی کشور رتبه برتر را کسب کردند.

وی با اشاره به بیماری کرونا و  تلاش کادر درمان تامین اجتماعی همدان دراین زمینه گفت: در بیمارستان آتیه 90 تخت و در بیمارستان غرضی ملایر 50تخت به بیماران کرونایی اختصاص داشته است که در ایام پیک چهارم کرونا در همدان بیمارستان آتیه 138 تخت و در ملایر هم 130 تخت در بیمارستان غرضی درگیر کرونا بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان اظهار داشت : کادر درمان تامین اجتماعی دلسوزانه به بیماران کرونایی خدمات ارائه می دهند واین در صورتی است که  بیش از450 نفراز همکاران کادر درمان به این بیماری مبتلا شده اند.

عروتی موفق گفت: در این 16 ماه حتی یک مورد هم در بیمارستان های تامین اجتماعی برای تامین دارو وتجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی مشکلی وجود نداشته و همکاران ما همواره در تلاش و خدمت رسانی بودند.

وی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته سازمان تامین اجتماعی، فرانشیز بستری برای بیمه‌شدگان بالای ۶۵ سال در شهرهای فاقد بیمارستان‌های ملکی رایگان شده است.

عروتی موفق در خصوص فرانشیز بستری رایگان برای بیماران بالای ۶۵ سال گفت: درمان بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان رایگان است، اما این مراجعه در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی با دریافت مبلغی تحت عنوان فرانشیز همراه است.

عروتی افزود: هزینه بیمه‌شدگان در مراکز درمانی طرف قرارداد، در بخش بستری ۱۰ درصد و در بخش سرپایی برابر با ۳۰ درصد است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده سازمان این هزینه( فرانشیز بستری) برای بیمه‌شدگان بالای ۶۵ سال در شهرهای بدون بیمارستان‌های ملکی هم رایگان شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز