خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح پروژه های عمرانی در روز نخست دهه فجر با حضور استاندار هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۴۶۸

افتتاح سه پروژه عمرانی شهرستان بندرعباس، باحضور استاندار هرمزگان و حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، این پروژه ها شامل افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه ناحیه دو با زیربنای ۱۶۲۶ از محل اعتبار ملی_مشارکتی و با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، افتتاح ساختمان و سایت پشتیبانی و تاسیسات صیادی و افتتاح مرکز اوتیسم بندرعباس با ۲۱ کلاس در زیربنایی به مساحت ۱۱۵۰ از محل اعتبارات استانی و اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود.

فریدون همتی٬ استاندار هرمزگان در حاشیه افتتاحیه پروژه عمرانی مدرسه اوتیسم با اشاره به ضرورت بازدید مسئولان از این مراکز، اظهار کرد: چندین پروژه بزرگ در شهر بندرعباس افتتاح شد که دو پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه و مرکز اوتیسم دارای اهمیت بیشتری بود و لازم است که چنین محیط هایی را از نزدیک ببینیم و با دغدغه اقشار مختلف جامعه آشنا شویم.

استاندار هرمزگان در ادامه افزود: استان هرمزگان دارای ۸۴ فرد مبتلا به اوتیسم است که از این تعداد ۶۸ نفر در این مدرسه که با بودجه ای قریب به نیم میلیارد ساخته شده٬ تحصیل می کنند و از نعمت سواد بهرمند می شوند که این نشانگر عدالت اجتماعی در جامعه و کشور اسلامی ماست‌‌.

محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در حاشیه این مراسم با اشاره به ضرورت سازندگی، اظهار کرد: چرخ فعالیت،  تلاش و سازندگی در این کشور هیچگاه متوقف نشده و نخواهد شد و پیشرفت های اخیر ایران اسلامی در این بخش غیرقابل انکار است.

نماینده ولی فقیه با بیان نقش ارگانهای دولتی و خصوصی در تحقق پروژه های عمرانی٬ خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند سرعت و شتاب بیشتر در جهت رسیدن به اهداف است و برای تحقق این آرمان احتیاج است که همه نیروهای بخش های مختلف دولتی و خصوصی هم جهت تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز