خبرگزاری کار ایران

در هرمزگان صورت گرفت؛

گشایش نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان بندر خمیر

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۵۷۷

نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان بندر خمیر گشایش یافت.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، مجتبی قهرمانی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان هرمزگان از گشایش نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان بندر خمیر خبر داد.

وی افزود: این دفتر پانزدهمین دفتر از این نوع در استان هرمزگان است.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان هرمزگان بررسی لحظه‌ای وضعیت پرونده‌ها، عدم نیاز به حضور در دادگستری و همچنین صرفه جویی در وقت ارباب رجوع را مهمترین دستاورد دفاتر خدمات الکترونیک برشمرد.

قهرمانی همچنین سرعت در ابلاغ اوراق قضایی، حرکت در مسیر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری امور به بخش خصوصی، ابلاغ احکام از طریق الکترونیک و پیگیری پرونده‌ها در شهرستان‌های مختلف را از دیگر ویژگی‌های بارز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی عنوان کرد.

وی با اعلام رشد ۹۰ درصدی ابلاغات الکترونیک در حوزه قضایی بندر خمیر در نتیجه برنامه ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، دفتر خدمات الکترونیک قضایی بندر خمیر را در زمره بهترین دفاتر استان هرمزگان برشمرد.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان هرمزگان افزود: راه اندازی این دفتر، زمینه اشتغالزایی تعداد قابل ملاحظه‌ای از متخصصین این حوزه را فراهم کرده که این موضوع، کار را بیش از پیش ارزنده نموده است.

مجتبی قهرمانی گفت: در حوزه‌های قضایی بندر لنگه، پارسیان، رودخانه، بستک، قشم، بندر خمیر و جاسک نیز این دفاتر به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: امیدواریم تا پایان امسال حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد امورات محوله دادگستری در این دفاتر صورت گیرد و از حجم مراجعات مردمی به دادگستری‌ها کاسته شود.

هم اکنون پنج دفتر در بندرعباس و دو دفتر در میناب راه اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز