خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان:

دولت کنونی از مظلوم ترین دولت هاست

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۳۶۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دولت کنونی از مظلوم ترین دولت هاست، کما اینکه علی رغم تمامی دستاوردها مشخص نیست چرا برخی ها این دستاوردها را نمی بینند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، بهروز اکرمی در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان با بیان اینکه تداوم برگزاری این نشست که مدت ها نیاز به برگزاری آن احساس می شد از ملزومات امور اداری و اطلاع رسانی است، عنوان کرد: در مبحث بهبود کار روابط عمومی ها در قدم نخست نیازمند خودارزیابی روابط عمومی ها هستیم و در این بین است که می توان گفت که اگر عملکرد روابط عمومی خوب بوده دستاوردهای دستگاه نیز به خوبی معرفی و منعکس شده است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی تنها بخش دستگاه است که دارای ارتباطی دو سویه است، افزود: قدم نخست برای روابط عمومی ها این است که همگان از جمله مقامات و مردم و رسانه ها از وضعیت دستگاه ها مطلع باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ادامه داد: می دانیم که روابط عمومی ها دارای مشکلاتی در حوزه نیروی انسانی و امکانات هستند و همه بر این عقیده ایم که روابط عمومی ها می توانند نقش عمده ای را در بیان دستاوردهای نظام داشته باشند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی به معنای این نیست که تنها از خود دفاع کنیم، اضافه کرد: دولت کنونی از مظلوم ترین دولت هاست، کما اینکه علی رغم تمامی دستاوردها مشخص نیست چرا برخی ها این دستاوردها نمی  بینند و نمونه بارز آن تک رقمی شدن نرخ تورم از زمان بعد انقلاب تاکنون است که این خود دستاوردی بی نظیر است و سایر دستاوردها نیز از جمله برجام محسوب می شود.

اکرمی خاطرنشان کرد: برای دفاع از حق و حقانیت باید تلاش کنیم و دروغ سازی و آمارسازی ممنوع است و باید واقعیات را منعکس کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان داشت: اگر برخی از مردم عادی با قطعنامه های شورای امنیت و یا فصل هفتم و یا فواید لغو شدن تحریم ها آشنایی لازم را ندارد، این روابط عمومی ها هستند که باید به این موارد را به زبان مردم ترجمه کنند.

وی در پایان اظهار داشت: روابط عمومی ها به عنوان یکی از حلقه های مهم زنجیره خدمات دولت به شمار می آیند و در شرایطی که هم اکنون در فضای مجازی و تربیون های مختلف شاهد بی سابقه ترین حملات به دولت هستیم باید با شناخت ظرفیت های رسانه ای و اجتماعی نقش خود برای بیان منطقی و اصولی عملکردها را پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز