خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار هرمزگان تاکید کرد:

شهرداری بندرعباس باید تا دو ماه آینده نسبت به تدقیق خط حریم اقدام کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۹۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به گزارشات ارائه شده از سوی فرمانداری، راه و شهرسازی و شهرداری درخصوص مسائل مرتبط با حریم شهر بندرعباس، تصریح کرد: شهرداری بندرعباس باید تا دو ماه آینده نسبت به تدقیق خط حریم اقدام لازم را به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، عباس شیرخانلو در نشست بررسی مسائل مربوط به تدقیق خط حریم شهر بندرعباس با اشاره به روند تصویب خط حریم شهر بندرعباس از سال‌های گذشته تاکنون، عنوان کرد: در شرق و غرب حریم شهر بندرعباس با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی از جمله فرمانداری، شهرداری، راه وشهرسازی باید نظارت بیشتری به روند صدور پروانه ساختمانی و ساخت و سازهای غیرمجاز ، تصرف اراضی و تغییر کاربری‌ها و انباشت نخاله‌های ساختمانی در حریم شهر بندرعباس داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: شهرداری و راه و شهرسازی باید اقداماتی را درباره بهسازی و زیباسازی ورودی سطح شهر انجام دهند و با توجه به بارگذاری زیادی که در حریم شهر صورت گرفته است از بسیاری از منافع آن می‌توان شهر را منتفع کرد و شهرداری می‌بایست از این پتانسیل استفاده کند.

شیرخانلو خاطرنشان کرد: مطالعات مربوط به ساماندهی صنایع غرب یکی از اولویت‌های حریم شهر بندرعباس است که می بایست در قالب یک طرح انجام شود.

وی با اشاره به گزارشات ارائه شده از سوی فرمانداری، راه و شهرسازی و شهرداری درباره مسائل مرتبط با حریم شهر بندرعباس، تصریح کرد: شهرداری بندرعباس باید تا دو ماه آینده نسبت به تدقیق خط حریم اقدام لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز