خبرگزاری کار ایران

راهیابی تیم فوتبال اتحاد دژگان به لیگ برتر هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۱۰۷

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در گروه غرب استان هرمزگان پیگیری شد که در پایان بازی‌های این گروه ،تیم اتحاد دژگان و یکی از تیم‌های بدون باخت این رقابت‌ها ، با ۲۶ امتیاز برای اولین‌بار به لیگ برتر استان صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در هفته دوازدهم و پایانی این مسابقات و در ورزشگاه تختی بندر لنگه ، دو تیم نخل چاه مسلم و اتحاد دژگان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان نود دقیقه دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند و با این تساوی تیم اتحاد دژگان به لیگ برتر استان راه یافت.

رقابت‌های این گروه که با شرکت هفت تیم اتحاد دژگان، امواج محمدی بندرخمیر، ملوان بندرکنگ ، نخل چاه مسلم ، پاس و پرسپولیس بندرلنگه و هرنگ جوان بستک برگزار شد، تیم اتحاد دژگان با 26 امتیاز اول و تیم‌های ملوان بندر کنگ و هرنگ جوان بستک نیز به ترتیب با 25 و 13 امتیاز دوم و سوم شدند. ضمن اینکه تیم پرسپولیس بندر لنگه نیز با 7 امتیاز  به رقابت‌های دسته دوم استان سقوط کرد.

همچنین جدال برای قهرمانی در گروه های مرکز و شرق استان در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

مسابقات لیگ دسته اول استان هرمزگان در سه گروه شرق، غرب و مرکز برگزار می شود که تیم‌های اول هر گروه مستقیما به لیگ برتر استان راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز