خبرگزاری کار ایران

آب و برق در مسکن مهر از نان شب هم واجب تر است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۸۹۴

متاسفانه ما وارثمشکلات بسیاری از طرح مسکن مهر هستیم و عدم تدبیر و برنامه ریزی مناسب در اجرای طرح مسکن مهر در گذشته موجب شده تا این طرح امروز با مشکلات زیرساختی مواجه باشد.

استاندار هرمزگان گفت: متاسفانه ما وارثمشکلات بسیاری از طرح مسکن مهر هستیم و عدم تدبیر و برنامه ریزی مناسب در اجرای طرح مسکن مهر در گذشته موجب شده تا این طرح امروز با مشکلات زیرساختی مواجه باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، جاسم جادری در نشست شورای مسکن استان هرمزگان با بیان اینکه متاسفانه ما وارثمشکلات بسیاری از طرح مسکن مهر هستیم، اظهار داشت: عدم تدبیر و برنامه ریزی و نظارت مناسب در اجرای طرح مسکن مهر در گذشته موجب شده تا این واحدها امروز با مشکلات زیرساختی بسیاری در زمینه های آب، برق و فاضلاب مواجه باشند که این مسئله مردم را دچار گرفتاری های متعددی کرده است.

وی ادامه داد: اقشاری که در طرح مسکن مهر ثبت نام کرده اند بیشتر از اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند که ما باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان انجام دهیم.

استاندار هرمزگان افزود: بنده در راستای رفع مشکل آب و فاضلاب و برق مسکن مهر نشستی با وزیر نیرو و کلیه معاونین وی داشته ام تا راهکارهای مناسبی در این خصوص اندیشیده شود.

جادری با بیان اینکه امروز وجود آب و برق در مسکن مهر از نان شب هم برای نیازمندان واجب تر است، عنوان کرد: ما از وزارت نیرو تقاضا داریم تا در این راستا به ما کمک کرده و باری را از دوش مدیریت استان هرمزگان بردارند تا مشکل آب و برق مسکن مهر در هرمزگان حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز