خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

متوقف شدن جدایی بخش‌هایی از هرمزگان موجب نشاط استان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۷۷۳

امیدوارم در این سفر با متوقف شدن طرح الحاق بخشی از شهرستان پارسیان به استان فارس موجی از شادی و نشاط به استان هرمزگان تزریق شود.

استاندار هرمزگان گفت: تصمیمات مدبرانه دولت تدبیر و امید در ماه‌های گذشته موجب بازگشت امید و نشاط در جامعه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جاسم جادری پیش از سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه تختی بندرعباس افزود: از اینکه رئیس جمهور و هیئت دولت دومین سفر استانی خود را به هرمزگان انتخاب کردند جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.

وی با بیان اینکه این دیدار زمینه ساز تحرک اقتصادی و توسعه پایدار استان هرمزگان می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم این دیدار زمینه ساز تحکیم بخشیدن پیوند مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران شود و پیام آور صلح و همکاری و هم افزایی و اعتماد اجتماعی و اقتصادی شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تصمیمات مدبرانه دولت تدبیر و امید در ماه‌های گذشته موجب بازگشت امید و نشاط در جامعه شده است، تصریح کرد: امیدوارم این امید و نشاط در آینده نیز افزایش یافته و مرهمی بر زخم‌های مردم باشد.

جادری در پایان با بیان اینکه با بررسی مشکلات استان، تحقق انتظارات نیز ممکن می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم در این سفر با متوقف شدن طرح الحاق بخشی از شهرستان پارسیان به استان فارس موجی از شادی و نشاط به استان هرمزگان تزریق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز