خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

کشف قریب 200 کیلو گرم مواد افیونی در حاجی آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۴۹۱

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۹۸ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک در شهرستان حاجی آّباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی، مأموران از تحرک اعضای یک باند مبنی بر دپو و جابجایی مواد مخدر از شهرستان حاجی‌آباد به سمت استان فارس مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان حاجی‌آباد با انجام اقدامات تخصصی و رصد اعضای باند دریافتند قاچاقچیان پس از دپو مواد، قصد جابه‌جایی آن با دو دستگاه خودرو سواری دارند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: مأموران در قالب دو اکیپ بصورت نامحسوس کنترل محورهای مواصلاتی را در دستور کار قرار داده و موفق شدند با مشاهده خودروهای حامل مواد و پس از تقیب و گریزی کوتاه آنها را متوقف و در بازرسی از آنها 120 کیلو و 200 گرم ماده مخدر تریاک کشف کنند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در ادامه این طرح و رصد تحرکات باند و اظهارات متهمان، مأموران انتظامی شهرستان از دپو مواد مخدر در یک باب منزل مسکونی مطلع و با هماهنگی قضائی در بازرسی از آنجا 78 کیلو و 250 گرم ماده مخدر تریاک کشف و دو متهم دیگر را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف جمعا 198 کیلو و 450 گرم ماده مخدر تریاک و دستگیری 4 سوداگر مرگ در اجرای این عملیات موفق و منسجم پلیسی در شهرستان حاجی آباد، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 و سامانه 128 مواد مخدر به پلیس اعلام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس هم از کشف 29 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان خبر داد.

سرهنگ تیمور دولتیاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی خبر واصله مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون کشنده به شماره پلاک معلوم قصد دارد در حوالی یکی از روستاهای حاشیه شهرستان اقدام به قاچاق و تخلیه سوخت کنند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پاسگاه انتظامی حسنلنگی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با رصد مسیر تردد، خودروی مذکور را در ایست و بازرسی شهید چغازردی توقیف و مشاهده شد که بارنامه فاقد مهر خروج از شرکت نفت است.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: در بازرسی کامیون 29 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و در این خصوص کامیون توقیف، متهم دستگیرو با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

به گفته فرمانده انتظامی بندرعباس ارزش تقریبی سوخت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان 6 میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز