خبرگزاری کار ایران

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه بنادر شرق هرمزگان برای پانزدهمین سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۸۳۹

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) بنادر شهید باهنر و شهید حقانی برای پانزدهمین سال متوالی تمدید شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا محمد حسینی تختی با اشاره به پایان‌ کار ممیزی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه در بنادر شهید باهنر و حقانی، عنوان کرد: گروه ممیزی شرکت IMQ با حضور در واحدهای اداری و عملیاتی، به بررسی موارد مربوطه مطابق با الزام‌های یاد شده پرداختند.

محمد حسینی تختی هدف از اجرای این ممیزی را حصول اطمینان از عملکرد و انطباق مدارک و سوابق با الزامات ISO 9001:2015  و ISO 45001:2018 و ISO 14001:2015 اشاره کرد و افزود : نتایج حاصله از این ممیزی منجر به تمدید مجدد گواهینامه‌های مزبور شد.

وی هرمزگان از نقاط قوت این ممیزیرا اجرای مانور ترکیبی با حضور نمایندگان سایر بنادر ، انجام ممیزی داخلی اثربخش، عملکرد خوب بندر شهید حقانی بعنوان بزرگترین بندر مسافری  کشور و توجه مناسب به مسائل مربوط به جلوگیری از آلودگی دریاعنوان کرد.

گفتنی است ،  سیستم مدیریتیکپارچه (IMS) )تمام قسمت‌های سیستم و فرآیندهای سازمان را در یک چارچوب کامل ادغام وسازمان را متعهد می کند تا به عنوان یک واحد با اهداف مشترک فعالیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز