خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر بندرعباس:

از ظرفیت شهرداری و شورای شهر برای کاهش مشکلات کمیته امداد استفاده می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۷۳۸

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: ارتباط شهرداری و شورای شهر بندرعباس با کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گسترش می یابد و از ظرفیت های شهرداری و شورای شهر و برای کاهش مشکلات مددجویان استفاده خواهد شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه جراره در چهل و نهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس، اظهار کرد: موضوعاتی که خواسته شهروندان است، برای حل آن، برنامه ریزی شود و همچنین توجه به محلات کم برخوردار و قدیمی در اولویت شهرداری باشد.

وی عنوان کرد: ارتباط شهرداری و شورای شهر بندرعباس با کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گسترش می یابد و  از ظرفیت های شهرداری و شورای شهر برای کاهش مشکلات مددجویان استفاده خواهد شد.

جراره تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم برنامه ریزی مناسبی داشته و به واسطه مسئولیت فردی و اجتماعی خود کمک کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم و در این شرایط اقتصادی، مشکلات مددجویان را حل کنیم، امیدوارم زمانی برسد که ما هیچ مددجو و فقیری را نداشته باشیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس اضافه کرد: راه اندازی بازارچه های دائمی و استفاده از ظرفیت فرهنگسراهای شهرداری  یکی از راهکارهای کمک به مددجویان کمیته امداد است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، برای حل مشکلات مددجویان، علاوه بر شورای شهر و شهرداری، امیدواریم دیگر دستگاه ها  نیز، پای کار بیایند تا شاهد کاهش مشکلات آنان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز