خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

داروهای کرونای کشف شده، از بیمارستان شهیدمحمدی خارج نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۶۳۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص خبری که با عنوان "کشف داروهای کرونا در منزل یکی از کارکنان بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس" منتشر شده بود، گفت: این موضوع قبلا توسط دانشگاه به مراجعه ذیصلاح گزارش شده بود و متاسفانه این داروها پس از کشف به منظور نظرات کارشناسی، در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه قرار داده نشد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین فرشیدی افزود: طی مکاتبه ای که با ریاست کل دادگستری استان انجام شد، شماره سریال داروها در اختیار این دانشگاه قرار گرفت تا کارشناسان مربوطه بتوانند با توجه به آنها مبدأ خروج داروها را شناسایی کنند.

وی ابراز کرد: بررسی های کارشناسان غذا و داروی دانشگاه حاکی از این است که هیچ کدام از داروها از داروخانه و انبار های دارویی متعلق به بیمارستان شهید محمدی خارج نشده و محل خروج آنها سایر بیمارستان‌های غیر دولتی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطر نشان کرد: فرد خاطی کارمند رسمی دانشگاه نبوده و در حال گذراندن دوران طرح خود بوده و همچنین دارای شغل دیگری است ، این اطمینان را نیز به هم استانی های عزیز می دهیم که این دانشگاه همچنان تا مشخص شدن تمامی جوانب و برخورد قانونی با متخلفین، پیگیر موضوع باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز