خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه «خیمه انقلاب» در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۲۳۱

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس از برپایی«خیمه انقلاب» همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان انقلاب خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی سلیمی در این ارتباط اظهار کرد: خیمه انقلاب واقع در میدان انقلاب در مرکزیت شهر بندرعباس به مناسبت دهه فجر  طراحی شده و آماده بازدید شهروندان است.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که با این کار هویت‌ میدان انقلاب را به همه شهروندان بندرعباسی نشان دهیم، افزود: این نمایشگاه با محتوای نوستالژی مرتبط با دهه فجر و فعالیت‌ اشخاص و گروه‌های انقلابی شهر بندرعباس آماده بازدید است.

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس با بیان اینکه تظاهرات انقلابی بندرعباس از همین میدان شروع می‌شد، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه دو مسجد قدیمی شهر بندرعباس که از پایگاهی برای انقلابیون محسوب می‌شد، طراحی شده است.

سلیمی بیان کرد: نمایش تصاویر قدیمی در خصوص فعالیت‌های انقلابی مانند برگزاری نمازهای جماعت پرتعداد، تظاهرات مردم بندرعباس و غیره از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

وی از نمایش تصویر 22 شهید ترور بندرعباس در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: توجه ویژه به حضور و نقش غیر قابل انکار بانوان بندرعباسی در تحرکات و فعالیت‌های انقلابی از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه ویژه دهه فجر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز