خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت سلامت گستران پردیس پارت مطرح کرد :

متاسفانه هیچ گونه خدمات دولتی و پایلوت‌های حمایتی دریافت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۴۱۶

شرکت سلامت گستران پردیس پارت فعالیتهای خود را از سال 95 آغاز کرده است و محصولات خود را در حوزه کالاهای تنفسی،‌ بیهوشی و مصرفی در بیمارستان ها تولید می کند.

عبدالرضا هنری مدیرعامل شرکت سلامت گستران پردیس پارت در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به فعالیتهای این شرکت گفت:‌ما فعالیتهای خود را از سال 95 آغاز کردیم و محصولات ما در حوزه کالاهای تنفسی،‌ بیهوشی و مصرفی در بیمارستان ها قرار می‌گیرد و در زمان بیماری کرونا تلاش کردیم تا به روند پیشگیری و بهبود بیماران کمک کنیم.

وی ادامه داد: محصولات ما برای مصرف داخل  وخارج از کشور تولید می‎شود اما اولویت اصلی ما تامین نیاز بازار داخلی است اما قطعا برای صادرات به صورت مستقیم و غیرمستقیم و با هدف کشورهای منطقه برنامه‌ریزی داریم.

وی ادامه داد: متاسفانه هیچ گونه خدمات دولتی و پایلوت‌های حمایتی دریافت نکردیم اما انتظار داریم که وزارت بهداشت وزارت امور خارجه برای صادرات این محصولات ما را کمک کند و باید تشکل‌های صادراتی با هدف صادرات محصولات و کالاهای پزشکی ایجاد شود.

هنری با اشاره به اینکه نوسانات نرخ ارز بر همه کالا تاثیر گذاشته است گفت: متاسفانه ما هر روز مجبوریم مواد اولیه و اقلام مورد نیاز را گران‌تر بخریم و از طرف دیگر مجبوریم به رغم میل باطنی کالای نهایی را گرانتر بفروشیم و همچنین دستورالعمل‌های متناقض در لایه‌های مختلف مدیریتی و وزارتخانه‌ها کار ما را با مشکل مواجه کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز