خبرگزاری کار ایران

دولت مسیر تولید را هموار کرده و سنگ‌اندازی نکند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۳۴

مدیر مسئول تولیدی آذرافروز گفت: حدود 60 درصد قطعات قسمت گرما درمانی ما به دلیل کیفیت بالایی که دارند از خارج تامین می‌شود.

جواد پورحقیقی، مدیر مسئول تولیدی آذرافروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: شرکت ما دو برند دارد؛ یکی شرکت آذرافروز هست که محصولات گرما درمانی شامل انواع زیراندازها، پتوها، تشک‌های برقی و برند دیگرمان به نام آرامش که کلا برند بالشتک‌های طبی تولید می‌کند. حدود 60 درصد قطعات قسمت گرما درمانی ما به دلیل کیفیت بالایی که دارند از خارج تامین می‌شود.

وی ادامه داد: تولیدات ما انواع مختلف زیرنشیمن، پشتی‌های طبی، بالشت‌های دوران بارداری و جدیدا محصولی که برای اولین در ایران تولید شده بالشتک است. که مخصوص حرکت دادن بیمار است که از زخم بستر بیمار جلوگیری می‌کند و همچنین شلواری مخصوص تولید شده که برای تعویض پوشاک بیمار بستری است.

پورحقیقی ادامه داد: محصولات ما هم مصرف داخلی و هم مصرف خارجی دارد و با قزاقستان نیز قرارداد داریم که مقرر شد برایشان کارخانه تاسیس کنیم. اغلب صادرات ما به کشورهای کردستان عراق، آذربایجان و افغانستان است.

مدیر مسئول تولیدی آذرافروز در پایان از دولت درخواست کرد تا مسیر تولید را راحت کرده و سنگ‌اندازی نکند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز