خبرگزاری کار ایران

دبیر عضو هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت مطرح کرد؛

دولت افرادی که در شورای گفتگو حضور دارند را به رسمیت بشناسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۲۷

دبیر عضو هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت گفت: درخواست ما از دولت این است که افرادی که در شورای گفتگو حضور دارند را به رسمیت بشناسد. وقتی من به عنوان نماینده بخش خصوصی اختیارات لازم را برای حل و فصل موضوعات داشته باشم به راحتی میتوانم کار کنم.

شاهرخ مهدوی، دبیر عضو هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت، اغلب شرکتهایی که در حوزه سلامت فعالیت دارند شرکت‌های دانش بنیان، کسب و کار نوپا هستند. به همین دلیل ما از آنها حمایت می‌کنیم که اگر مشکلی در زمینه گمرک یا واردات مواد اولیه و مشکلات ارزی تولید داشته باشند به ما مراجعه کنند و ما از طریق اتاق بازرگانی تهران شورای گفتگویی که وجود دارد به نهادی متناظم وصل می‌شویم، مشکلات را مطرح، راه حل را پیدا و جاده را برای تولید این شرکت‌ها هموار می‌کنیم.

وی ادامه داد: درخواست ما از دولت این است که افرادی که در شورای گفتگو حضور دارند را به رسمیت بشناسند. وقتی من به عنوان نماینده بخش خصوصی اختیارات لازم را برای حل و فصل موضوعات داشته باشد به راحتی میتوانم کار کنم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر که جزء کشورهای تحریمی هستیم فرصت خوبی است که نشان بدهد ما در عرصه سلامت امکان ورود سرمایه‌گذاری چه داخلی و چه خارجی را داریم. نمایشگاه‌ها محلی برای عرضه توانمندی‌های داخلی تولیدکنندگان است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز