خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پیشگامان دارو تجهیز مطرح کرد؛

برای شناخته شدن محصولاتمان نیاز به همکاری پزشکان و مراکز درمانی داریم.

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۱۷

مدیرعامل شرکت پیشگامان دارو تجهیز گفت: برای شناخته شدن محصولاتمان نیاز به همکاری پزشکان و مراکز درمانی داریم.

حسین نوریانی مدیرعامل شرکت پیشگامان دارو تجهیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درمعرفی شرکت خود گفت: تولیدات این شرکت در زمینه تولید آتل‌های انگشتی است و ابزارهای مورد نیاز برای جابجایی بیمار در امور امداد و نجات است. به دلیل آنکه این شرکت نوپا است،‌ فعلا صادرات نداریم. و اغلب محصولات ما نمونه خارجی ندارند بنابراین اکثر مواد اولیه ما از داخل کشور تامین می‌شود.

وی تاکید کرد: نیاز به همکاری و کمک پزشکان و استفاده از محصولاتمان در مراکز درمانی داریم تا این محصول شناخته شود. متاسفانه همه گیری ویروس کرونا بازار ما را نیز تحت تاثیر قرار داد و فروشمان متوقف شد و در این فرصت صندلی جابجایی بیمار، آتل‌های انگشتی تولید داشتیم و برانکارد سبک را هم به محصولاتمان اضافه کردیم.

نوریانی با بیان اینکه دست‌اندازهایی که در فروش داشتیم باید از سر راه برداشته شود، گفت: کارمزد وام‌های بانکی زیاد است و برای تولیدکنندگان صرفه اقتصادی ندارد که بخواهند از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت پیشگامان دارو تجهیز درخصوص حضور در نمایشگاهها نیز گفت: نمایشگاه برای ما یک فرصت خیلی خوبی است تا بتوانیم مشتریانمان را پیدا کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز