خبرگزاری کار ایران

بروکراسی اداری مشکل اصلی تولیدکنندگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۱۱

مدیر فروش مجموعه HTM تولیدکننده دستگاه گازی گفت:‌ در سال‌های اخیر دولت طرح‌هایی را تکمیل و در اختیار ما قرار داده است اما شرایط دسترسی آن را سخت کرده است.

دستمال مدیر فروش مجموعه HTM تولیدکننده دستگاه گازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ در خصوص معرفی شرکت خود گفت: کارخانه ما در شهرک صنعتی شمس‌اباد واقع شده و در تولید تجهیزات پزشکی و تامین کننده و تولیدکننده جک‌ها فعالیت داریم. همچنین در تولید تجهیزات آشپزخانه و صنعت خودرو نیز فعالیتهایی داریم. اما فعلا نتوانستیم ظرفیت داخل را پوشش بدهیم که تولیدات ما برای صادرات سرریز شود.

وی ادامه داد: درست است که مواد اولیه ما از صفر تا صد از داخل تامین می‌شود. اما برای تامین برخی قطعات از نظر کیفیت نمیتوانیم اطمینان خاطر داشته باشیم بنابراین در نهایت روی سازه تکمیلی که می‌خواهیم تولید کنیم دچار چالش می‌شویم و اگر بتوانیم قطعات و مواد اولیه را با استانداردهای مناسب و کیفیت خوب تامین و تولید کنیم. قطعا محصول نهایی محصول باکیفیت‌تری خواهد بود چرا که با بالا رفتن کیفیت محصول قطعا ما نیز بازار خوبی خواهیم داشت.

وی همچنین گفت: در سال‌های اخیر دولت  طرح‌هایی را تکمیل کرده و در اختیار ما قرار داده اما شرایط دسترسی آن را سخت کرده است. پروسه‌های اداری خیلی زیاد هستند و باید این پروسه‌ها خیلی کوتاه‌تر بشوند تا ما سریعتر به نتیجه برسیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز