خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آب منطقه‌ای اصفهان:

درتعطیلات نوروز زاینده‌رود در اصفهان جاری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۱۷

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با اعلام خبر افزایش خروجی از سد زاینده رود گفت : زاینده رود در تعطیلات نوروز در سطح شهر اصفهان جاری می شود .

به گزارش ایلنا از شرکت آب منطقه ای اصفهان ، مسعود میر محمد صادقی گفت: خروجی از سد زاینده رود به گونه ای افزایش می یابد که در تعطیلات نوروز  آب در  رودخانه زاینده رود در سطح شهر اصفهان جاری باشد .

وی با تأکید بر این که افزایش خروجی خللی در سهم آب  شرب ،کشاورزی و صنعت  وارد نمی کند ، خاطر نشان کرد : آب حداکثر تا اواسط  خرداد ماه جریان دارد .

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان تصریح کرد : آب برای کشاورزان شرق و غرب طبق پیش بینی ها ی انجام شده در موعد مقرر توزیع و تأمین خواهد شد .

میر محمد صادقی با اشاره به ذخیره 170 میلیون متر مکعب آب در مخزن سد زاینده رود افزود : میزان بارندگی در ایستگاه شاخص زاینده رود در 24 گذشته 18 میلیمتر ثبت شده است .

وی آمار تجمعی بارش ها را در این ایستگاه یک هزار و 400 میلیمتر اعلام کرد و افزود : شرکت آب منطقه ای اصفهان تا آخر سال آبی امسال که تابستان 98 خواهد بود به تعهدات آبی خود در تأمین آب کشت کشاورزی شرق و غرب و هم چنین آب شرب مطمئن عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز