خبرگزاری کار ایران

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در گردهمایی جوانان ایران در شورای جهانی نفت :

باید به یک صنعت تراز اول جهانی تبدیل شویم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۱۰۶

توفیقی تصریح کرد: حضور کمیته جوانان ایران در شورای جهانی نفت فرصت مناسبی را ایجاد می‌کند که بتوانیم به شبکه‌های جهانی متصل شویم و از ایده‌های متنوع و خلاقانه جوانان استفاده حداکثری را داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از پژوهشگاه صنعت نفت، توفیقی، در افتتاحیه چهارمین گردهمایی سالیانه جوانان ایران در شورای جهانی نفت که روز یک‌شنبه 30 دی ماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، به اهمیت و جایگاه صنعت نفت در کشور اشاره کرد و گفت: صنعت نفت کشور طی دهه‌های متمادی توانسته خدمات بسیار گسترده‌ای را در حوزه‌های اقتصادی، علمی و فنی به کشور ارایه کند و به نوعی تکیه‌گاه اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که صنعت نفت کشور با ویژگی‌های جهانی از نظر صنعتی، علمی و فناوری فاصله دارد، گفت: همواره باید تلاش کرد که در سال‌های آتی این فاصله‌ها جبران شود تا صنعت نفت ما بتواند به یک صنعت تراز جهانی تبدیل گردد و این امر مستلزم آن است که بتوانیم از نیرو‌های جوان، خلاق و با ایده‌های بسیار نو در این صنعت بهره‌مند شویم.

 توفیقی در ادامه تصریح کرد: حضور کمیته جوانان ایران در شورای جهانی نفت فرصت مناسبی را ایجاد می‌کند که بتوانیم به شبکه‌های جهانی متصل شویم و از ایده‌های متنوع و خلاقانه جوانان استفاده حداکثری را داشته باشیم.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت این سازمان را حامی کمیته جوانان ایران خواند و افزود : پژوهشگاه این آمادگی را دارد که با برخورداری از نیرو‌های توانمند و همچنین زیر‌ساخت‌های علمی و فنی بسیار پیشرفته موجود حمایت‌های مختلفی را به جوانان ارایه کند.

وی تاسیس مرکز نوآوری در پژوهشگاه صنعت نفت را یکی از اقدامات اخیر این مجموعه در این حوزه دانست و گفت: این مرکز این بستر را ایجاد می‌کند که پژوهشگاه بتواند علاوه بر ظرفیت‌های خود، ظرفیت‌های جدیدی از جوانان با استعداد کشور و کارآفرینان توانمند را در این مرکز جذب کند و از طریق شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، دانش و فناوری‌های جدیدی را ابداع کرده، در صنعت نفت به عنوان یکی از صنایع راهبردی کشور توسعه دهد.

توفیقی ادامه داد: با استفاده از این روش‌ها می‌توانیم به صنعت عظیم نفت کمک کنیم و استاندارد‌های آن را نیز افزایش دهیم و از این دارایی موجود در کشور، ارزش افزوده بیشتری را خلق کرده، به یک صنعت رقابتی در دنیا تبدیل شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز