خبرگزاری کار ایران

شکستگی خط لوله فرآورده ری- ساری ترمیم شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۱۹۳

علت حادثه رانش زمین بعد از زمین لرزه روز قبل بوده که باعث جابجایی خاک و لهیدگی و شکستن قسمتی از لوله شده که این قسمت آسیب دیده بریده و تعویض شد .

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، در ساعت 11 روز گذشته خط لوله 12 اینچ فرآورده ری- ساری در حوالی روستای طالع‌آباد روبار بر اثر رانش زمین و کمانش لوله دچار شکستگی شد و متعاقب آن مقداری بنزین از خط تخلیه شد.

بلافاصله با بسیج نیروها و امکانات مورد نیاز از منطقه شمال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با  همکاری ارگانهای ذیربط استان و هماهنگی استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، هلال احمر، پلیس راهور ناجا و آتش‌نشانی، نشت بنزین مهار و با ایجاد موانع خاکی از انتشار آن جلوگیری به عمل آمد .

مدیریت منطقه شمال به همراه نیروهای فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران پس از پاکسازی محوطه و جمع آوری خاک های آلوده در حال ترمیم قسمت آسیب دیده خط لوله هستند و انشاءاله تا پایان امروز عملیات بازسازی پایان یافته  و انتقال فرآورده از طریق این  خط لوله مجددا آغاز خواهد شد.

این گزارش می افزاید علت حادثه رانش زمین بعد از زمین لرزه روز قبل بوده که باعث جابجایی خاک و لهیدگی و شکستن قسمتی از لوله شده که این قسمت آسیب دیده بریده و تعویض شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز