خبرگزاری کار ایران

برنامه زمان‌بندی گذر از تنش آب برای 30 شهر خراسان رضوی تهیه شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۳۷

مدیر امور طرح‌های توسعه منابع آب آبفای خراسان رضوی از تهیه برنامه زمان‌بندی (CPM) پروژه‌های گذر از تنش 1397 برای 30 شهر تحت پوشش خبر داد.

به‌گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، علی باقرآبادی در جلسه هماهنگی داخلی امور طرح‌های توسعه منابع آب با اشاره به تعیین تکلیف شهرهای بحرانی و تدوین شرح اجرای عملیات لازم برای گذر از بحران آب در سال آتی در کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اظهار داشت: این امور نسبت به تشکیل جلسه برای تنظیم و تقسیم کارها و پروژه‌ها اقدام کرد.

به گفته وی در همین راستا حفاری 27 حلقه چاه و تجهیزوبرق‌رسانی 38 مورد از تأسیسات منابع تولید برای گذر از بحران سال 1397 در 30 شهر استان در دستورکار قرار گرفته است.

 

وی لزوم بهره‌برداری از عمده پروژه‌های مذکور تا پیش از شروع فصل گرم (تابستان 97) را خاطر نشان کرد و  اجرای این پروژه‌ها مطابق زمان‌بندی تعیین شده را با اهمیت دانست.

 

باقرآبادی در ادامه عملکرد 8 ماهه سال جاری (تا پایان آبان ماه) امور طرح‌های توسعه منابع آب منطبق بر اهداف استراتژیک تعریف شده در سه بخش حفاری، تجهیزوبرق‌رسانی و افزایش ظرفیت تأمین آب را خاطر نشان کرد و گفت: در این مدت نسبت به انجام 15 مورد عملیات ویدئومتری چاه و 6 مورد مطالعات مکانیابی و ارزیابی وضعیت موجود منابع تأمین آب اقدام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز