خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی خبر داد:

تسریع در روندگازرسانی به روستاها

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۸۴۴

در سایه هماهنگی و همکاری ادارات و ارگان‌های استان آذربایجان غربی، روند گازرسانی به روستاهای استان تسریع خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شیخی مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی در بازدید از روند گازرسانی به شهر میرآباد سردشت و 8 روستای این شهر، گفت: پروژه‌های گازرسانی به این شهر و روستاهایی که عملیات گازرسانی به آنها در حال اجراست از پیشرفت خوبی برخوردار است.

این مقام مسئول در این بازدید که فرماندار شهرستان سردشت نیز حضور داشت، افزود: با تامین به موقع اعتبارات و همکاری نهادها و ارگان‌ها، روند گازرسانی می‌تواند از شتاب بهتری برخوردار شود.

شیخی همکاری فرمانداری سردشت را با مجموعه شرکت گاز استان آذربایجان غربی خوب و دلگرم کننده دانست و اظهار کرد: با این روحیه همکاری و هماهنگی، آینده‌ای رضایت‌بخش در خصوص گازرسانی روستایی در این منطقه رقم خواهد خورد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گازرسانی به شهر میرآباد و روستاهای سردشت را سخت و هزینه‌بر دانست و تصریح کرد: صعب‌العبور بودن جاده‌ها و همچنین کوهستانی بودن منطقه از موانع بزرگ در عملیات گازرسانی به این منطقه است که با این حال در سایه تلاش شبانه‌روزی کارشناسان و نیروهای عملیاتی شرکت، گازرسانی به این مناطق با قدرت در حال اجراست.

مهندس هژار جهانی فرماندار شهرستان سردشت نیز در این دیدار و بازدید ضمن ابراز رضایت از تلاش های مجموعه شرکت گاز استان آذربایجان غربی در خصوص توسعه گازرسانی به روستاها و شهرهای مرزی استان گفت: فرمانداری این شهرستان با تمام قوا آماده همکاری با شرکت گاز استان در راستای توسعه گازرسانی به مناطق محروم از گاز طبیعی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز