خبرگزاری کار ایران

افزایش ظرفیت ۳۵ هزار تنی ذخیره سازی قیر در کارخانه آبادان نفت پاسارگاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۶۱۵

شرکت نفت پاسارگاد با هدف افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی برای حفظ توان رقابت در عرصه صادرات و تامین محموله کشتی‌های با تناژ بالای ۳۰ هزار تن در بندر امام خمینی(ره) ، پروژه تکمیل مخازن ذخیره سازی خود را بار دیگر از سر گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد ، مدیر عامل نفت پاسارگاد که در آیین آغاز به کار مجدد پروژه احداث مخازن توسعه انبارش کارخانه آبادان سخن می‌گفت، اظهار کرد: نفت پاسارگاد به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال و پیشتاز صنعت قیر ایران و خاورمیانه با هدف افزایش ظرفیت ذخیره سازی برای حفظ توان رقابت در عرصه صادرات و تامین محموله کشتی‌های با تناژ بالا، نیاز به طرح توسعه مخازن انبارش داشت.

مسعود اسفندیار افزود: شرکت از آبان سال ۹۹ اقدام به احداث مخازن توسعه انبارش کارخانه آبادان به ظرفیت ۲۰ هزار تن کرد اما به دلایل مختلفی این پروژه پیشرفت کمی داشت و به گونه‌ای که تا بهمن ماه سال گذشته تنها ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

مدیر عامل نفت پاسارگاد با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: مدیریت جدید همسو با سیاست‌های کلان نظام مبنی بر تولید اشتغال آفرین و همچنین در راستای اهداف عالیه شرکت نفت پاسارگاد با عزم راسخ و تعامل با نهادهای بالادستی و به کارگیری ظرفیت‌های داخلی قصد دارد حداکثر ظرف مدت ۹ ماه نسبت به جبران تاخیر و به ثمر نشاندن پروژه اقدام نماید.

وی اضافه کرد: شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولیدکننده قیر در خاورمیانه برای تامین قیر صادراتی و گسترش صادرات با کشتی‌های بالای ۳۰ هزار تن از بندر امام خمینی(ره) در تلاش است تا به سرعت این مخازن را تکمیل و به بهره برداری برساند.

اسفندیار به اهمیت شناسایی فرصت های صادرات قیر اشاره کرد و یاد آور شد: اکنون در حال شناسایی بازار هدف هستیم، تا بتوانیم در بازار جهانی و خاورمیانه تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم و جایگاه اصلی و سهم خود را از بازار به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز